י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"נתניהו היה מושלם"

בעלה של עידית סילמן מפתיע: "לא יודע אם הייתי מצביע בנט"

בעלה של חברת הכנסת עידית סילמן, יו"ר הקואלציה, שמוליק, הביע הבוקר תמיכה מפתיעה בראש האופוזיציה נתניהו, ואמר על הממשלה: "יש דברים שמייסרים אותי; הייתי מעדיף ממשלת ימין" | מוקדם יותר הוא תרם לקמפיין למימון המשפט של ביבי: "אני אוהב את משפחת נתניהו"

בעלה של עידית סילמן מפתיע: "לא יודע אם הייתי מצביע בנט"
שמוליק סילמן צילום: אוליביה פיטוסי - פלאש 90

תמיכה מפתיעה ביו"ר האופוזיציה, נתניהו, מגיעה הבוקר (רביעי) דווקא מכיוונו של שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה וחברת הכנסת מ'ימינה' עידית, מה שמעיד על אחוזי התמיכה הנמוכים במפלגת השלטון ובראש הממשלה בנט.

בראיון בהפתעה לרדיו "גלי ישראל", סיפר סילמן מדוע החליט לתרום לקמפיין מימון המשפט של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, ‏"קמתי בבוקר ונתקלתי בסרטון של בני משפחת נתניהו עם ‏עורכי הדין שלו", סיפר.

לדבריו, "ראיתי שם מישהו עם מגאפון צועק 'מושחת מושחת' והבנתי שאיבדנו את זה, הבנאדם תרם את חייו למדינה, הוא במלחמת חייו, לא יודע, הגענו למצב שאיבדו את זה. תרמתי לא כי הוא צריך את הכסף אלא כהזדהות".

כשהמגיש שאל את שמוליק אם הוא חושב שנעשה עוול לנתניהו, הוא השיב: "‏לא חושב, בטוח. ביום השבעת הממשלה ראיתי את נתניהו, ניגשתי אליו וביקשתי ממנו שיצטלם איתי, הוא ענה בשמחה, יש לי תמונה איתו. איש לבבי, מנהיג מצוין. אם אתה שואל אותי - צריך לראות איך משנים פה כיוון".

סילמן אף אמר כי לא בטוח שהיה מצביע ל"ימינה", המפלגה שבה חברה אשתו. המגיש שאל: "שני פתקים, ביבי או בנט, מי אתה שם?", שמוליק השיב: "אני לא יודע".

"‏תרמתי לגיוס כי אני אוהב אותם, את משפחת נתניהו. יש דברים שטובים בממשלה הנוכחית ויש דברים שמייסרים אותי. ברור שהייתי מעדיף ממשלת ימין, מה השאלה, אבל לא היה ברירה. אני רגוע כששניהם מרימים את הטלפון האדום".

עוד הוא אמר: "נתניהו היה מושלם אבל המצב מורכב, זה לא שהייתה אפשרות לממשלת 61 בראשות נתניהו. ברור שאני מעדיף ממשלת ימין, אתה חושב שמישהו מימינה לא מעדיף ממשלת ימין?".

"הכעס הוא לגיטימי, לא משנה מה אבל ימינה אף פעם לא היו האצבע ה-61 בממשלה הזו. נתניהו הביא את הסכמי השלום, הוא הביא חיסונים, היום אנחנו לומדים שהוא ניהל את הקורונה מעולה ביחס למורכבויות. גם בנט מנהל מעולה. אני אומר לך את הדעה שלי, הרבה אנשים צריכים לומר סליחה", סיכם.

עידית סילמן שמוליק סילמן משפטו של בנימין נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד