י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תקיפת הרבי מדושינסקיא

בקהל חסידי ירושלים מגיבים: "מדובר ביחידים"

בתגובה להודעה שהעביר גבאי האדמו"ר מדושינסקיא שלא להגיב לתקיפת הרבי, ב'קהל חסידי ירושלים' שם הותקף הרבי, מגיבים בהודעה משלהם ומתנערים: "כל מה שנעשה נעשה על דעת יחידים, ואין לנו כקהילת קהל חסידי ירושלים שייכות לכך". האזינו

בקהל חסידי ירושלים מגיבים: "מדובר ביחידים"
הרבי מקהל חסידי ירושלים צילום: משה גולדשטיין

בהמשך לפגיעה באדמו"ר מדושינסקיא השבוע, בחצר חסידות 'קהל חסידי ירושלים' של הרב חנון מסרבים להוציא הודעת מחאה/התנצלות, אך בהודעה לקהילה מתנערים, ומבהירים זו לא דרכינו, מדובר ביחידים ולא באנ"ש 'קהל חסידי ירושלים'.

קיצונים תקפו את הרבי בחתונה; המשב"ק ביקש שלא להגיב

בהקלטה בקו החסידות נאמר: "מדבר ירחמיאל פרידמן. נצטוויתי בפקודת הקודש רבינו שליט"א, להעביר מילים אלו, אודות הנעשה בליל ראשון, הנהגה מסוג זו היא בכן לא ייעשה לא עבדון הכי, לא עושים דברים כאלה. ובכלל הנהגות מן הסוג הנ"ל הן וכיוצא בהן זו לא הדרך, ובוודאי לא דרכינו בפרט, עוד דבר, כל מה שנעשה - נעשה על דעת יחידים ואין לנו כקהילת קהל חסידי ירושלים שייכות לכך".

כזכור וכפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', בשמחת החתונה השבוע לנכד של אדמו"ר מקהל חסידי ירושלים, עם בת הרב נפתלי צבי שישא, ר"מ בישיבת דושינסקיא לשם הגיע הרבי מדושינסקיא להשתתף והוא הותקף במילות גנאי וזריקת דברי מאכל על ביקורו ברמת אברהם בבית שמש. 

בהקלטה לציבור שהועברה למחרת בקול דושינסקיא, מסר המשב"ק הרב שלום נויפלד הודעה: "בפקודת הקודש לא לדבר על הנושא, ולא להגיב, ועוד יבוא יום ונראה שרק הרווחנו מהשתיקה". 

ואכן, חסידי דושינסקיא שתקו, למרות שרב שמחל על כבודו אין כבודו מחול. 

 

הרבי מדושינסקיא קהל חסידי ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד