י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נמצאו במהלך חיפוש משטרתי

שלוש שנים אחרי: ה'בעל תוקע' המיתולוגי קיבל את בגדיו האבודים • תיעוד

שלוש שנים לאחר שבגדיו יקרי הערך נותרו במונית ממנה חזר מחתונת נכדו, קיבל אותם בחזרה ה'בעל תוקע' המיתולוגי של חסידות גור | חוקרי ימ"ר י-ם פגשו את הרב והשיבו לו את ה'ספודיק' וה'קאפטן', לאחר שאלו נמצאו במהלך חקירת הסתה לטרור והחזקת אמצעי לחימה • תיעוד

שלוש שנים אחרי: ה'בעל תוקע' המיתולוגי קיבל את בגדיו האבודים • תיעוד
הבגדים מוחזרים לרב רוזמרין צילום: דוברות המשטרה

לפני כשלוש שנים איבד הרב איצ'ה רוזמרין, ה'בעל תוקע' המיתולוגי של חסידות גור את בגדיו יקרי הערך. הבגדים אבדו בעת שהרב רוזמרין חזר לביתו במונית מזדמנת לאחר חתונת נכדו. כעת נודע ל'בחדרי חרדים' כי חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים השיבו בשבועות האחרונים את פריטי הלבוש ופריטים נוספים שאבדו לרב

הרב זומן לאחרונה אל משרדי היחידה המרכזית בירושלים, שם נמסרו לידיו לשמחתו הרבה הפריטים שאותרו לאחרונה על ידי בלשי היחידה במהלך פעילותם. הרב שהיה נרגש סיפר לחוקרים את השתלשלות האירועים.

לאחר שהגיע לביתו וירד מהמונית, זאת המשיכה בנסיעה עוד בטרם אסף הרב את דבריו וכל מאמץ שעשה על מנת לאתר את המונית לא צלח. עוד סיפר הרב לחוקרי הימ"ר כי מדובר ב"קאפטן" אותו קיבל לפני עשרות שנים וערכו הכספי אך בעיקר הרגשי רב.

‏הבגדים הוחזרו לאחר שבמהלך פעולות חקירה ופעילות מבצעית נחושה של חוקרי ובלשי ימ"ר ירושלים בשבועות האחרונים כנגד חשודים בפעילות הסתה לטרור, החזקת אמצעי לחימה והפרות סדר, אותר במהלך חיפוש תיק בבית חשוד בשכונת עיסוויה שהכיל פריטי לבוש חרדיים - כיפה, ספר גמרא "מסכת חולין", ספודיק ו"קאפטן", זאת לצד פריטים נוספים.

צילום: דוברות המשטרה.

התיק ותכולתו נתפסו והועברו אל משרדי החקירה בימ"ר ובהובלת ראש צוות החקירה רס"מ וויסאם, הצליחו החוקרים להגיע אל הרב רוזמרין לו שייכים הפריטים והוא כאמור הגיע אל היחידה וקיבל אותם חזרה לידיו תוך שסיפר לחוקרים את מורשת הלבוש בן עשרות השנים.

רוזמרין השבת אבידה חסיד גור משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד