י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אנטישמיות ממוסדת

צפו: סירבה להעניק שירות לחסיד שלא עטה מסכה, אבל לגוי כן

קופאית בגבול ארה"ב-קנדה סירבה להעניק שירות לחסיד בטענה שלא עטה מסכה, אבל נתנה שירות לאדם לא יהודי שגם הוא לא עטה מסכה. החסיד תיעד את המעשים

צפו: סירבה להעניק שירות לחסיד שלא עטה מסכה, אבל לגוי כן
מקבל שירות ללא מסכה צילום: צילום מסך

אנטישמיות ממוסדת בארה"ב: קופאית בחנות נוחות תועדה כשהיא מסרבת להעניק שירות לחסיד שלא עטה מסכה, ובמקביל נתנה שירות ללקוח אחר לא יהודי שכביכול החזיק מסכה בכיסו.

בסרטון שתיעד הלקוח החסידי, הוא נשמע שואל את הקופאית: "בגלל שאני יהודי לא משרתים אותי?" היא ענתה לו "לא אמרתי את זה, ביקשתי ממך להביא מסכה". האיש נשמע מציין שגם לקוח אחר אינו חובש מסיכה, אבל היא אומרת לו ש"יש לו את זה בכיס", אז זה בסדר, הוא עונה לה, שיש לו מסכה ברכב, ומה כבר ההבדל בינו לבין הלקוח השני.

לאחר מכן, החסיד מציין עד כמה הטיעון שלה לא הגיוני, אבל היא לא מוכנה לשרת אותו, ואמרה לו לא להתווכח על זה, והוא מתבקש לעזוב את המקום ואם הוא רוצה שרות הוא צריך ללכת להביא מסכה.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, המקרה התרחש בתחנת הדלק הקרובה ביותר לגבול ארה"ב וקנדה. האיש נשמע אומר למוכרת: "אם אני אלך לרכב להביא מסכה ואשים אותה בכיס כמו הלקוח שנתת לו שירות, תתני גם לי?", היא ענתה לו שהיא לא מתכוונת להתווכח איתו, והיא תתן לו שירות אם הוא יביא מסכה, וכל זאת בזמן שהיא נותנת שירות ללקוח לא יהודי שלא עוטה מסכה.

לאחר שהתיעוד פורסם, רשת חנויות הנוחות פרסמה הצהרה כי היא פיטרה את העובדת שהפלתה את הלקוח החסידי.

מסכה אנטישמיות בארצות הברית חנות נוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד