כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בעקבות הרצח בשבת

ראש העיר: לא מרגיש בטוח ברכבת התחתית

בעקבות הירצחה של אישה בתחנת רכבת תחתית בטיימס סקוור, ראש העיר ניו יורק אמר לעיתונאים כי גם הוא חושש להימצא במקום שכזה לאחר שהיה עד בעצמו למתרחש שם והבטיח לעשות סדר עם ההומלסים וחסרי הבית

ראש העיר: לא מרגיש בטוח ברכבת התחתית
רכבת תחתית מטרו בלונדון צילום: pixabay

לאחר שאישה נדחפה אל מותה ברכבת תחתית בטיימס סקוור בניו יורק בסוף השבוע שעבר, ראש העיר אריק אדאמס הודה בפני עיתונאים שאפילו הוא לא מרגיש בטוח לגמרי בנסיעה.

הוא סיפר כי כשנסע ברכבת ב-1 בינואר, שעות לאחר שנכנס לתפקידו, הוא התקשר למשטרה כדי לדווח על קטטה שהיה עד לה, בסמוך לתחנת רכבת תחתית, הוא נתקל בנוסע צועק ובנוסע אחר שישן ברכבת.

"ביום הראשון, נסעתי ברכבת התחתית, הרגשתי לא בטוח. ראיתי הומלסים בכל מקום. אנשים צעקו ברכבות, הייתה תחושה של אי סדר, אז כשאנחנו מתמודדים עם בעיית הפשע, אנחנו צריכים להתמודד גם עם העובדה שאנשים מרגישים לא בטוחים", אמר. אדאמס, המכהן בתפקיד קצת יותר משבועיים, אמר כי בסך הכל, הרכבת בטוחה, אך הוא הודה כי חייבים שיפור.

ראש העיר ניו יורק, אריק אדאמס. (מתוך הטוויטר שלו)

עוד לפני ההרג, הוא הכריז על תוכניות להגביר את נוכחותם של שוטרים ברכבת התחתית, ולטפל בחסרי בית הנוסעים ברכבות. "אנחנו הולכים להפחית את הפשע ואנחנו הולכים לוודא שתושבי ניו יורק ירגישו בטוחים במערכת הרכבת התחתית שלנו, והם לא מרגישים כך עכשיו. אני לא מרגיש ככה כשאני נוסע ברכבת כל יום או כשאני נע בכל מערכת התחבורה שלנו", אמר אדאמס לתקשורת.

המשטרה עצרה את סיימון מרסיאל, בן ה-61, באשמת רצח מדרגה שנייה, בחשד שביצע את הרצח ברכבת התחתית בשבת האחרונה. האישה שנהרגה, מישל אליסה גו, הייתה ממוצא אסייתי והמשטרה אמרה שהיא חוקרת אם מותה הוא פשע שנאה, המשטרה אמרה שלמרסיאל, שהיה חסר בית, יש היסטוריה של "מפגשים מופרעים רגשית".

רכבת תחתית תחנת רכבת טיימס סקוור אריק אדאמס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד