כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
איבד את הכרתו

ב'בית ישראל': פעוט בן חודשיים במצב אנוש

כוחות ההצלה ביצעו פעולות החייאה בפעוט חרדי כבן חודשיים שאיבד את הכרתו בביתו שבשכונת בית ישראל בבירה | הוא פונה לבית החולים במצב אנוש

ב'בית ישראל': פעוט בן חודשיים במצב אנוש
פינוי באמבולנס. אילוסטרציה צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

פעוט כבן חודשיים איבד הערב (חמישי) את הכרתו בביתו שבשכונת בית ישראל בירושלים. כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר אנוש.

"כשהגעתי למקום הפעוט היה ללא דופק ונשימה תוך כדי הדרכת החייאה ממוקד איחוד הצלה", סיפר יחיאל שטרן, חובש באיחוד הצלה. "ביצענו בו פעולות החייאה בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש. לדברי בני המשפחה הפעוט לא חש בטוב בימים האחרונים".

נזכיר כי ביום שלישי ביצעו כוחות ההצלה פעולות החייאה על פעוטה כבת ארבעה חודשים שנמצאה כשהיא ללא הכרה בבית המטפלת בבני ברק. מצבה הוגדר אנוש ובהמשך עדכן בית החולים על התייצבות במצבה. לפי הערכה ראשונית הפעוטה לא התעוררה משנתה.

הפעוטה פונתה תוך כדי ניסיונות להציל את חייה לחדר המיון בבית החולים 'מעייני הישועה'. מארגון איחוד הצלה נמסר כי צוותי חוסן, היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה, הגיעו למקום עקב אופי האירוע.

שכונת בית ישראל פעוט איבד את ההכרה איבוד הכרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד