ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

זיוף האמנות והלבנת ההון: שלושה חשודים שוחררו

שלושה חשודים שוחררו למעצר בית • מעצר חשוד נוסף הוארך ביומיים • שלושה חרדים - עו"ד בכיר ואנשי עסקים - שוהים יותר משבוע בחו"ל, לאחר שנודע להם כי הם מבוקשים לחקירה

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

בית המשפט השלום בראשון-לציון שחרר היום (ג') שלושה מהחשודים במעורבות בפרשת הלבנת ההון ובהפעלת רשת מתוחכמת של זיוף איכותי של יצירות אומנות.

מעצרו של חשוד נוסף הוארך ביומיים.

שחרורם של השלושה נעשה בהסכמת המשטרה, לאחר שהוגשו שלוש בקשות של שחרור בתנאים.

החשוד הראשון - איש עסקים חרדי מבני-ברק, ששוחרר למעצר בית למשך 10 ימים, בתנאי של אי יצירת קשר עם המעורבים בפרשה למשך 30 יום, הפקדת ערבות בסך 400,000 שקל במזומן בתוך 48 שעות, וערבות צד ג' של שלום יוסקוביץ' בסך חצי מיליון שקלים. החשוד הורחק מהציינג' שבבעלות משפחת הוכברג - המעורבים בפרשה.

החשוד השני - ליאור יוסף גלבוע, תושב העיר רמת גן, שוחרר למעצר בית למשך שבוע ימים, בתנאי של אי יצירת קשר עם המעורבים, הפקדת 10 אלף שקלים במזומן ואיסור יציאה מהארץ למשך חצי שנה.

גם החשוד השלישי, שלום נעים, שוחרר למעצר בית למשך 7 ימים בתנאים דומים.

עוד בנושא:
מסתעפת חקירת הרשת החרדית לזיוף אמנות והלבנת הון • עו"ד בכיר מבוקש
נעצרו חרדים החשודים בזיוף אמנות והלבנת הון

מעצרו של יוסף הוכברג, תושב העיר פתח תקווה, הוארך ביומיים נוספים. השופט האריך את מעצרו של הוכברג לאחר שהמשטרה טענה כי חלו התפתחויות משמעותיות בחקירה בעניינו. עורך דינו טען להגנתו כי במהלך השבוע שבו הוא שוהה במעצר הוא נחקר לכל היותר פעמיים בזמן מצטבר של 40 דקות.

עד כה רוב החשודים שוחררו למעצרי בית בתנאים מכבידים, אולם במשטרה ממשיכים בחקירת הפרשה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי לפחות שלושה חרדים, ביניהם עורך דין בכיר ואנשי עסקים מוכרים, שוהים כבר למעלה משבוע בחו"ל, לאחר שנודע להם כי הם מבוקשים לחקירה במשטרה בגין מעורבותם בפרשה.

בתוך כך, הבוקר דווח כי חוקרי מס הכנסה עיכבו לחקירה שלושה עובדים בצ'יינג ברחוב רבי עקיבא פינת חזון איש. עד כה לא ניתן אישור רשמי מהמשטרה או מרשות המיסים לדיווח ולא ברור עד כמה החקירה קשורה בפרשה זו.
זיוף חקירה משטרה בית משפט הלבנת הון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד