ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"זו בדיחה מוחלטת"

כלבים במקום תו ירוק: המסעדה זלזלה בהוראות ונסגרה

משרד הבריאות הקנדי סגר למספר ימים מסעדה מצליחה שעשתה צחוק מהוראות הקורונה. בבדיקה שערכו אנשי הבריאות הם גילו כי תמונה של כלב שהציגו בכניסה נסרקה כברקוד תו ירוק

כלבים במקום תו ירוק: המסעדה זלזלה בהוראות ונסגרה
תו ירוק צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משרד הבריאות סגר מסעדה פופולרית בעיר אלברטה בקנדה, לאחר שהפקחים גילו שהמסעדה מאפשרת ללקוחות להיכנס למי שמראה הוכחה לחיסון, אך במקום הוכחה, המסעדה הסתפקה בתמונות של כלבים.

לאחר שקיבלו מידע על כך שהעובדים מזלזלים בחוק שקבע שחובה להציג ברקוד של תו ירוק, ובמקום זאת הסתפקו בתמונות של כלבים במקום המסמכים הנדרשים, פקחי הבריאות שלחו שני סוכנים נפרדים לבדוק. בשני המקרים, "הצוות השתמש בטאבלט כדי לגרום לו להיראות כאילו הם סורקים קוד QR כאשר למעשה הוצג בפני איש הצוות תמונה של כלב", כך אמרו פקידי משרד הבריאות של אלברטה לפני כשבוע. המסעדה נסגרה לכמה ימים כעונש.

המסעדה נפתחה מחדש לאחר כמה ימים, לאחר שהבעלים נפגש עם גורמי בריאות והראה כי מילא אחר ההוראות שקיבל, הוא נדרש להגיש תוכנית כתובה למשרד הבריאות, והתחייב למלא אחר החוק, כך אמרו גורמי בריאות ל"וושינגטון פוסט".

בהודעה של מנהלי במסעדה נאמר כי היא נסגרה בשל "נסיבות מצערות", לאחר שעובדת צעירה התנהג בניגוד להוראות. אבל עובד לשעבר ביטל את ההצהרה ואמר שההנהלה כמעט ולא אוכפת את החוקים. "זו בדיחה מוחלטת", אמר האיש. "זה לא מפתיע שיהיה להם מישהו שייקח את האשמה במקום להטיל אותה על עצמם". כך על פי ה'ניו יורק פוסט'.

עיריית אלברטה דורשת מהסועדים בתוך מבנה סגור, להציג הוכחה לחיסון, או בדיקה שלילית במהלך 72 השעות האחרונות, או מכתב פטור רפואי.

מסעדה קורונה קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד