י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
באורך 4.5 מטר

גבר נמצא מת בביתו מוקף ביותר מ-100 נחשים

שוטרים במדינת מרילנד שבארה"ב, הוזעקו ע"י שכנים לביתו של גבר בן 49 ששכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה | לשוטרים שהגיעו למקום לא נותר הרבה מלבד לקבוע את מותו אך את אוסף הנחשים הגדול שמצאו בבית, הם יתקשו לשכוח

גבר נמצא מת בביתו מוקף ביותר מ-100 נחשים
נחש, אילוסטרציה צילום: pixabay

תושב מרילנד שבארצות הברית, נמצא מת בביתו כשהוא מוקף ביותר מ-100 נחשים ארסיים ושאינם.

שוטרים שהגיעו לביתו של בן ה-49 לאחר ששכן דיווח כי הוא ראה אותו שוכב על הרצפה מחוסר הכרה לאחר שהלך לבדוק בשלומו מכיוון שלא ראה אותו במשך יותר מיממה. כך נמסר בהצהרה ממשרדו של השריף של מחוז צ'ארלס.

כוחות הצלה וכבאות נכנסו דרך דלת הכניסה של הבית, שם קבעו את מותו של האיש במקום. מהמשטרה נמסר כי אין ראיות לרצח וגופתו של האיש הועברה לבולטימור לנתיחה.

המשטרה גילתה יותר מ-100 נחשים מכמה סוגים שונים בתוך הבית, ששכניו של האיש לא היו מודעים להם. בקרת בעלי החיים של מחוז צ'ארלס פעלה להצלת הזוחלים עם מומחים מצפון קרולינה ווירג'יניה, כך מסרה המשטרה.

ג'ניפר האריס, דוברת מטעם מחלקת החיות, אמרה לערוץ WUSA9, כי המחלקה מצאה למעלה מ-125 נחשים. האריס אמרה שהשכנים לא צריכים להיות מודאגים.

"אני רוצה להבטיח לקהילה, ולכל מי שגר בשכונה הזו, לא ראינו שאף אחד מהנחשים לא היה מאובטח כראוי או יכול היה להימלט", אמרה. "אני יודע שאנשים היו מודאגים שיכולה להיות סכנה מסוימת לאנשים החיים בקרבת מקום, אבל בשלב זה, לא מצאנו נחשים לא מאובטחים לאחר מותו של האדון הזה", כך דווח ה'ניו יורק פוסט'.

נחש פיתון בורמזי באורך 4.26 מטר היה הנחש הגדול ביותר בבית, האריס אמרה שזהו האוסף הגדול ביותר של נחשים שמנהל הפיקוח על בעלי חיים במחוז ראה אי פעם במשך למעלה מ-30 שנות ניסיון.

נחשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד