ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"משפט צדק לא יהיה"

אחיו של הנשיא לשעבר שהורשע: 'ממליץ לנתניהו להגיע להסדר'

עו"ד ליאור קצב, אחיו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב שחתם על הסדר טיעון ואז חזר בו, ממליץ לראש הממשלה לשעבר לחתום העסקה: "מי שלא הצליח לנצח אותו בקלפי - החליט להדיח אותו באמצעות כתב אישום מופרך"

אחיו של הנשיא לשעבר שהורשע: 'ממליץ לנתניהו להגיע להסדר'
נתניהו ופרקליטו עו"ד עמית חדד בביהמ"ש צילום: אורן בן חקון

אחיו של הנשיא לשעבר משה קצב, שהורשע בעבירות חמורות, חתם על הסדר טיעון ואז חזר בו, עורך הדין ליאור קצב ממליץ היום (ראשון) לנתניהו לחתום על ההסדר.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' אומר עורך הדין קצב כי הוא "חושב שנעשה עוול גדול לנתניהו, לא היה מקום להגיש נגדו את כתב האישום המופרך. אני בטוח שמשפט צדק לא יהיה לבנימין נתניהו. אני לא רוצה לייעץ לנתניהו כיצד לנהוג, בני משפחת נתניהו מכירים את דעתי".

לדבריו, "משה קצב הלך עם האמת שלו ושילם מחיר כבד. ‏בכירי הפרקליטות אמרו - משה קצב רוצה מלחמה אז הוא יקבל מלחמה. מה שנעשה כרגע זו הפיכה שלטונית, מי שלא הצליח לנצח את נתניהו בקלפי - החליט להדיח אותו באמצעות כתב אישום מופרך".

"כואב לי על נתניהו ועל המדינה, אבל לצערי הרב בעוד 6 שנים הוא עשוי להימצא באותו מצב כמו עכשיו, ושוב - אני בטוח ‏שנעשה לו עוול, אבל - בהכירי את בתי המשפט, ואני מופיע בבתי משפט, אני תמיד ממליץ בתיקים פליליים להגיע להסדר", הוסיף.

משה קצב בנימין נתניהו הסדר טיעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד