כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אחרי הביקור בבני ברק

גפני לשגריר האמריקאי על 'אלימות המתנחלים': "התגרות באומות"

אחרי ביקורו בבני ברק לפני מספר שבועות, שגריר ארה"ב בישראל תומאס ניידס קיבל לביקור במעונו את חבר הכנסת גפני. כאשר עלה נושא 'אלימות המתנחלים' כלפי ערבים וכלפי כוחות הביטחון, הזכיר גפני את אשר התבטא הרב שך זצ"ל על אותם השטחים

גפני לשגריר האמריקאי על 'אלימות המתנחלים': "התגרות באומות"
גפני בפגישה עם ניידס צילום: באדיבות המצלם

יושב ראש 'יהדות התורה', חבר הכנסת משה גפני, נועד אחר הצהריים עם שגריר ארצות הברית בישראל, מר תומאס ניידס לפגישת היכרות, זאת ברקע מפגש של השגריר לפני כחודשיים עם גדולי ישראל בבני ברק.

במהלך המפגש עלו גם הנושאים שעל סדר היום, כשהשגריר העלה את נושא ההתנחלויות, ואת מה שמוגדר כ'אלימות המתנחלים', נושא שעורר סערה גם בשל התבטאויות של שרים בממשלה בעניין.

גפני בפגישה עם השגריר.

גפני השיב לשגריר בנושא ואמר כי מאז ימי מנחם בגין, "מרן הרב שך זצוק"ל הנחה את נציגי הציבור החרדי להתנגד לכל הסלמה בשטח ונגד כל התגרות באומות והחשיבות בשמירה על קשר הדוק עם ארה"ב כידידתה הטובה של ישראל, אנו רואים במעורבות האמריקאית חשיבות אסטרטגית בנעשה באזור", אמר.

השגריר ניידס הדגיש את חשיבות הקשר עם המגזר החרדי והזכיר בערגה, "ביקרתי בבני ברק אצל גדולי התורה, וביקרתי בערים נוספות בישראל ומה שמנחה אותי בהתאם למדיניות של נשיא ארה"ב - הוא לפעול להמשך שיתוף הפעולה לטובתה ובטחונה של ישראל וזה מעל לכל עבורנו", אמר.

אלימות מתנחלים משה גפני תומאס ניידס שגריר ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד