י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סימני שבירה?

יו"ר הקואליציה נגד הקואליציה שלה: "נמאס לי"

חברת הכנסת עידית סילמן, שמאז כינון הממשלה מנסה להביא להצבעה אחידה של כל חברי הקואליציה, שבראשה היא עומדת - נצפתה צועקת ומודיעה כי לא תצביע עם הקואליציה, בשל אי קידום חוק שלה | מחר לא יעלו חוקים במחלוקת בשל מזג האוויר; משבר רציני עשוי להיות רק החל מהצבעות בשני

יו"ר הקואליציה נגד הקואליציה שלה: "נמאס לי"
נפתלי בנט בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יו"ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן, הודיעה כי היא לא תצביע עם הקואליציה שאותה היא מנהלת, כך על פי דיווח הערב (שלישי) ב'כאן חדשות'.

על פי הדיווח, סילמן נצפתה צועקת בשיחת טלפון עם אדם אחר על הקו, ומודיעה כי היא לא תצביע בהצבעות הקרובות עם הקואליציה שלה "נמאס לי ולא מעניין אותי כלום", כך נשמעה צועקת. הסיבה לכך היא אי קידום החוק שהגישה, חוק שמבקש לאחד את מוקדי ההצלה הטלפוניים של מד"א ואיחוד הצלה למספר אחד.

נציין כי ההודעה שלה לא תקפה למחר, מהסיבה שמחר לא עולות הצעות חוק שנויות במחלוקת בגלל מזג האוויר הקר, והודעתה תעמוד למבחן ככל הנראה בהצבעות החל מיום שני בשבוע הבא.

אם אכן תממש בהצבעות את איומה, ממלא המקום שלה, חבר הכנסת בועז טופורובסקי מ'יש עתיד', יצטרך כנראה להחליף אותה בניהול הקואליציה בזמן ההצבעות במליאה ולהבטיח את הרוב.

מקרה זה מצטרף למבוכה שנוצרה לה, לאחר שהמשטרה הודיעה בסופ"ש שעבר על סגירת התיק בעניין התקיפה שלה לכאורה בסמוך לתחנת דלק במודיעין, תקיפה עליה סיפרה בשידור חי במהלך ראיון טלוויזיוני. באופוזיציה טענו כי הכפישה את מצביעי 'הליכוד' ומתנגדי הממשלה ודרשו את פיטוריה לאחר שחקירת המשטרה העלתה כי עידית סילמן שיקרה לכאורה ולא היו דברים מעולם.

משבר קואליציוני עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד