כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
זקוק עדיין לתפילות

מצבו של הרב שלום ארוש: "לרב היה קושי בדיבור"

הגאון רבי שלום ארוש ראש מוסדות 'חוט של חסד' ומגדולי רבני ברסלב הרגיש השבוע קושי בדיבור שהביא לדאגה גדולה בקרב התלמידים הרבים. לאור התפילות, מצבו של הרב משתפר, אך עדיין זקוק לתפילות עם ישראל. תלמידיו מבקשים להתחזק בשמירת הפה שלא לדבר רע על אף יהודי

מצבו של הרב שלום ארוש: "לרב היה קושי בדיבור"
הגאון רבי שלום ארוש צילום: שוקי לרר

השבוע נפוצו שמועות ברחבי הרשת סביב מצב בריאותו של הגאון רבי שלום ארוש ראש מוסדות 'חוט של חסד' המוסר שיעורים רבים ברחבי הארץ, ומקרב יהודים רבים לאביהם שבשמים שהשבוע לא חש בטוב. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במוסדות של 'חוט של חסד' מפרסמים הבוקר מודעה, עם עדכון מפורט על מצב הרב ומספרים כי "לפני מספר ימים היה לרב ארוש קושי בדיבור והיינו מאוד מודאגים ממצבו. כיום, לאחר כמה ימים של תפילות חזקות מכל עם ישראל, מצבו הולך ומשתפר", נכתב במודעה. 

תלמידיו מבקשים להודות לכל עם ישראל על התפילות, על הדאגה והאכפתיות ועל כל האהבה למורנו ורבנו, אך יחד עם זאת הרב זקוק לתפילות שיחזור לאיתנו הראשון. 

התלמידים מבקשים להתחזק בתפילה על עם ישראל, להתחזק בשמירת הלשון שלא לדבר על אף יהודי לשון הרע ולהקדיש זאת לרפואת הרב שלום בן ימנה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

בעקבות מצב בריאותו בוטלו השיעורים הקבועים ביום שלישי בישיבת 'חוט של חסד' ברחוב שמואל הנביא בירושלים וכן השיעור הקבוע מידי יום חמישי בחולון, לצד עוד שיעורים שמוסר בערים נוספות כמידי שבוע.  

הרב שלום ארוש חוט של חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד