כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המוכר החרדי נדקר בסכין | תיעוד

שרפו את הכפפות: הנערים נאשמים בשוד המכולת

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשו כתבי אישום נגד שני קטינים, תושבי העיר, אשר ביצעו את השוד בשכונת רמות בירושלים בשבוע שעבר | במהלך השוד נדקר מוכר המכולת, צעיר חרדי, ונזקק לטיפול רפואי | השניים דאגו להעלים ראיות ואחד מהם אף שרף את הכפפות ששימשו אותו במהלך השוד

שרפו את הכפפות: הנערים נאשמים בשוד המכולת
השוד בירושלים צילום: צילום מסך

שני נערים תושבי ירושלים נאשמים בביצוע השוד שהתרחש בתחילת השבוע שעבר בעיר. במהלך השוד, שאירע ביום ראשון שעבר במכולת בשכונת רמות, דקר אחד מהנערים את המוכר, צעיר חרדי, וגרם לפציעתו.

על פי כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד יפעת פנחסי-נבו מפרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט המחוזי בעיר, אחד הנאשמים נכנס למכולת, לקח מהמדפים 2 בקבוקי משקה אלכוהולי ויצא במהירות מבלי ששילם על בקבוקי השתייה.

בהמשך, הוא לקח מחברו, הנאשם הנוסף, סכין ומאחד אחר כפפות ונכנס למכולת, כשהוא מסווה את פניו ואוחז בסכין. אז, פנה הנאשם למוכר ודרש ממנו למסור לו את הכסף מהקופה. המוכר סבר תחילה שהוא מתלוצץ איתו, אך הנאשם דקר אותו ברגלו, לקח מהקופה כסף בסך 1,130 שקלים ויצא מהמכולת.

הנאשם מסר לחברו הנאשם השני את הסכין וסיפר לו כי דקר באמצעותה. זמן קצר לאחר מכן הוא אף שרף את הכפפות וזרק אותן לפח אשפה, כמו גם את בגדיו ומכשיר הנייד שלו. בהמשך הערב עדכן אותו חברו הנאשם השני כי הוא מתצפת על האזור, וכן כתב לו להחביא את הבגדים במחסן ולשמור על זכות השתיקה. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נגרם למוכר פצע דקירה עמוק והוא נזקק לטיפול רפואי.

כתבי האישום מייחסים לנאשמים (כל אחד על פי חלקו) ביצוע עבירות של פציעה בנסיבות מחמירות, שוד בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט, החזקת סכין שלא כדין והפרת הוראה חוקית.

בתיעוד שפורסם לאחר השוד נראה הנער נכנס אל החנות, בשעה שהמוכר עסוק במכשיר הסלולרי שלו ומפצח גרעינים. השודד, שפניו היו מכוסות, נראה שולף מכיסו את הסכין כמה דקר פעמיים את המוכר. בהמשך פתח את הקופה ונמלט עם הכסף.

שוד כתב אישום ירושלים רמות מכולת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד