י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הופעלו לחצים"

בלי שבנט ידע: המהלך הסודי של ד"ר אלרעי-פרייס

לאור הכוונה להעביר את מתווה ביטול הבידודים במערכת החינוך, ראש שירותי בריאות הציבור שוחחה בימים האחרונים עם מזכ"לית הסתדרות המורים - וביקשה שתפעיל לחץ על לדחיית מתווה הבידודים בבתי הספר | אלרעי-פרייס מכחישה שפנתה, אך מאשרת שהיו שיחות | משרד הבריאות פרסם הכחשה לדיווחים

בלי שבנט ידע: המהלך הסודי של ד"ר אלרעי-פרייס
בנט בישיבת הממשלה צילום: Emil Salman/POOL

בלי ידיעת ראש הממשלה בנט ושרת החינוך, יפעת שאשא-ביטון, ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי-פרייס פנתה למזכ"לית הסתדרות, יפה בן-דויד - וביקשה שתפעיל לחץ לדחיית מתווה הבידודים בבתי הספר. כך פורסם באתר "ווינט".

על פי הדיווח, אלרעי-פרייס פנתה לבן דויד ללא תיאום עם משרד החינוך כדי ליצור לחץ שיוביל לדחיית מתווה הבידודים בבתי הספר. הופעלו לחצים על בן דויד מצד משרד הבריאות", אומר גורם המעורה בפרטים.

גורמים אחרים במשרד הבריאות אישרו כי אכן התקיימו שיחות בין השתיים. במשרד הבריאות הכחישו את הדיווח, אך אישרו כי הייתה שיחה בין השתיים. מטעמה של אלרעי-פרייס נמסר כי "מזכ"לית ההסתדרות התקשרה הבוקר לד"ר אלרעי פרייס להבין מה עמדת בכירי המשרד לגבי ביטול הבידודים. ד"ר אלרעי פרייס אמרה את עמדתה כפי שהובעה גם לדרג מקבלי ההחלטות".

מאמציה של פרייס נשאו פרי, שכן היום פרסמה בן דויד עמדה נחרצת שתומכת בדחיית הבידודים וקראה למורים ולגננות שלא להגיע מחר לעבודה, לאחר שהמתווה אושר.

ממשרד הבריאות נמסר: "‏בהמשך לפרסום השגוי מהערב, משרד הבריאות מבקש להבהיר כי ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, לא ביקשה מיפה בן דוד, ולו ברמיזה, לפעול נגד יישומו של מתווה החינוך. בן דוד פנתה לד"ר אלרעי פרייס, על מנת לשמוע את עמדתם של בכירי המשרד על המתווה. ‏ד"ר אלרעי פרייס הביעה את עמדתה המקצועית, כפי שעשתה בכל השבוע האחרון בדיונים המקצועיים. כל השאר - ספינים מכוונים שכל שמטרתם להכפיש". לשון ההודעה.

שרון אלרעי פרייס יפעת שאשא ביטון הסתדרות המורים בידוד ביתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד