י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הצופים נדהמו

הטלוויזיה האיראנית נפרצה: נאצות על חמינאי בשידור חי. צפו

למשך שניות ארוכות שודר בטלוויזיה הרשמית באיראן סרטון שמגדף את המנהיג הרוחני חמינאי וכן הופיעו תמונות של מסעוד ומריאם רג'אווי, מנהיגי קבוצת התנגדות למשטר 'מוג'הדין חאלק'

הטלוויזיה האיראנית נפרצה: נאצות על חמינאי בשידור חי. צפו
עלי חמינאי צילום: מתוך טוויטר

מתקפת סייבר בשידור חי בטלוויזיה הלאומית האיראנית. סוכנות הידיעות של תאגיד השידור האיראני (IRNA) דיווחה כי "הערוץ היה נתון לפריצה של 10 שניות". במהלכן הופיעו בטלוויזיה תמונות של מסעוד ומריאם רג'אווי, מנהיגי קבוצת התנגדות למשטר 'מוג'הדין חאלק', ואחד מנאומיהם שודר בטלוויזיה. לפי גורמים רשמיים באיראן "ייתכן שהשרת נפרץ".

"בתוך פרק זמן של 10 שניות, פניהם וקולותיהם של 'הצבועים' הופיעו בערוץ הראשון של השידור הממלכתי", תיאור שבו הערוץ משתמש בדרך כלל כדי להתייחס לקבוצת האופוזיציה מוג'הדין חאלק הישובים בחו"ל.

לטענת גולשים ברשתות החברתיות באיראן, המהלך היה מסובך ביותר, רשכן ק למי שיש גישה לטכנולוגיה הזאת יכול לפרוץ ולפגוע בגיבויים ובתכונות שכבר מסופקים במערכות. אך אנשי הערוץ טוענים כי אלמוני פרץ לשרת.

דקה אחת לפני שערוץ טלוויזיה וערוץ הקוראן של המשטר נפרצו ונותקו, שודרו תמונות של מסעוד רג'אווי וגב' מרים רג'ווי והודעות מוות לחמינאי - ברכות לרג'ווי. השניים עומדים בראש ארגון המתנגד לאיראן. כך דווח ערוץ הטלוויזיה Iran international.

איראן עלי חמינאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד