י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התרגיל עם יפה בן דוד

"עדת זאבים שהריחה דם": מאיר פרייס יוצא להגנת אשתו

סערת הבידודים וזן האומיקרון במוסדות החינוך: מאיר פרייס, בעלה של ד"ר שרון אלרעי-פרייס, תקף את אלה שדיווחו כי אשתו המליצה ליפה בן דוד, ליזום את השביתה במוסדות החינוך. "כמו עדת זאבים שרק הריחה דם. כדאי קצת סדר בתוך הספינים המכוערים והפייק. לכל אלו שמיהרו להדהד בלי לבדוק, וממשיכים לפרסם מידע שקרי, רק אחרי זה אל תבואו בטענות לכל שאר מפיצי הפייק למיניהם", כתב פרייס

"עדת זאבים שהריחה דם": מאיר פרייס יוצא להגנת אשתו
כיתה בבית ספר. אילוסטרציה צילום: Edi Israel / FLASH90

מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי-פרייס, תקף היום (חמישי) את אלה שדיווחו כי אשתו המליצה למזכ"לית הסתדרות, יפה בן דוד, ליזום את השביתה במוסדות החינוך.

פרייס כתב בחשבון הטוויטר שלו: "כמו עדת זאבים שרק הריחה דם. כדאי קצת סדר בתוך הספינים המכוערים והפייק. לכל אלו שמיהרו להדהד בלי לבדוק, וממשיכים לפרסם מידע שקרי, רק אחרי זה אל תבואו בטענות לכל שאר מפיצי הפייק למיניהם".

התגובה החריפה של מאיר פרייס מצטרפת להכחשה של אשתו לדיווח שפורסם אתמול לפיו, בלי ידיעת ראש הממשלה בנט ושרת החינוך יפעת שאשא-ביטון - ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי-פרייס פנתה למזכ"לית הסתדרות, יפה בן-דויד, וביקשה שתפעיל לחץ לדחיית מתווה הבידודים בבתי הספר.

על פי הדיווח, אלרעי-פרייס פנתה לבן דויד ללא תיאום עם משרד החינוך כדי ליצור לחץ שיוביל לדחיית מתווה הבידודים בבתי הספר. הופעלו לחצים על בן דויד מצד משרד הבריאות", אומר גורם המעורה בפרטים.

גורמים אחרים במשרד הבריאות אישרו כי אכן התקיימו שיחות בין השתיים. במשרד הבריאות הכחישו את הדיווח, אך אישרו כי הייתה שיחה בין השתיים. מטעמה של אלרעי-פרייס נמסר כי "מזכ"לית ההסתדרות התקשרה לד"ר אלרעי פרייס להבין מה עמדת בכירי המשרד לגבי ביטול הבידודים. ד"ר אלרעי פרייס אמרה את עמדתה כפי שהובעה גם לדרג מקבלי ההחלטות".

לכאורה, מאמציה של פרייס נשאו פרי, שכן אתמול פרסמה בן דויד עמדה נחרצת שתומכת בדחיית הבידודים וקראה למורים ולגננות שלא להגיע מחר לעבודה, לאחר שהמתווה אושר.

שרון אלרעי פרייס יפעת שאשא ביטון קורונה אומיקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד