י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מי יידרש לבדיקות ומי לבידוד

מחוסן/מחלים • עדכונים חדשים במערכת החינוך

בהמשך למדיניות הבדיקות החדשה במערכת החינוך שנכנסה לתוקף הבוקר - משרד הבריאות מעדכן על מספר הנחיות חשובות בהקשר למתווה | מחלימים טריים לא יידרשו לבצע בדיקות במהלך 60 הימים הראשונים | במקרה של חשיפה למאומת, שהוא בן בית, יידרשו הלא מחוסנים להיכנס בכל זאת לבידוד של 5 ימים | הפרטים 

מחוסן/מחלים • עדכונים חדשים במערכת החינוך
בדיקת קורונה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

בהמשך למדיניות הבדיקות החדשה במערכת החינוך שנכנסה לתוקף הבוקר (חמישי), משרד הבריאות מעדכן הערב על מספר הנחיות חשובות בהקשר למתווה. 

תחילה, מחלימים טריים פטורים מביצוע בדיקות אנטיגן למשך 60 יום ממועד ההחלמה, כן אם נחשפו לחולה מאומת. 

בנוסף, תלמידי מסגרות החינוך המיוחד פטורים מביצוע בדיקות אנטיגן פעמיים בשבוע, בימי ראשון ורביעי, כפי שנדרשים שאר התלמידים במערכת החינוך. 

החל מחצות: תלמידי ישראל פטורים מבידוד • הפרטים

במקרה של חשיפה לבן בית מאומת - לא מחוסנים יכנסו לבידוד של 5 ימים ממועד החשיפה האחרון למאומת, וישוחררו בכפוף לתוצאה שלילית בבדיקת אנטיגן מוסדית שבוצעה ביום האחרון לבידוד. 

כמו כן, תלמידים בבתי ספר המשתתפים ב'מגן חינוך' - לא ידרשו לבצע שתי בדיקות אנטיגן ביתיות בשבוע, כל עוד הם ממשיכים לבצע באופן סדיר בדיקת PCR שבועית בבית הספר. 

במשרד הבריאות ביקשו הערב להבהיר: "מתווה הבדיקות במערכת החינוך לא חל על צוותי ההוראה, ועל כן אנשי הוראה שאינם מחוסנים ימשיכו לבצע בדיקת אנטיגן מוסדית פעמיים בשבוע, ובמקרה של חשיפה למאומת יכנסו לבידוד מלא של 5 ימים בכפוף לתוצאה שלילית בבדיקה מוסדית שבוצעה ביום האחרון לבידוד", נמסר מהמשרד 

קורונה אומיקרון מערכת החינוך משרד הבריאות משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד