ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הוונדליזם בבני ברק

3 'נערי שוליים' נעצרו בחשד להשחתת התחנות

שלושה נערים נעצרו ע"י שוטרי תחנת בני ברק והשיטור העירוני, בחשד שניפצו מספר תחנות במהלך השבת האחרונה | הם שוחררו למעצר בית בסיום החקירה

3 'נערי שוליים' נעצרו בחשד להשחתת התחנות
ניידת משטרה, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

שלושה 'נערי שוליים' תושבי בני ברק נעצרו בחשד לביצוע הוונדליזם והשחתת תחנות האוטובוס במהלך השבת האחרונה. המעצרים מגיעים ברקע הביקורת מצד תושבי על חוסר האכיפה מצד המשטרה כלפי תופעת הוונדליזם בשבתות וחגים.

מהמשטרה נמסר היום כי פתחה השבוע בחקירה, בעקבות תלונה שהוגשה בגין גרימת נזק לתחנות אוטובוס בעיר בני ברק במהלך סוף השבוע האחרון. "עם קבלת התלונה", אמרו במשטרה, "נפתחה חקירה מקיפה ואינטנסיבית, תוך שילוב אמצעים טכנולוגיים, אשר הביאו לזיהוים של מספר חשודים במעשים".

במהלך השבוע, כאמור, עצרה המשטרה בפעילות משולבת עם השיטור העירוני שלושה חשודים, קטינים בני 15 ו-16 תושבי העיר. בתום חקירתם נשלחו החשודים למעצר בית. במשטרה ציינו כי החקירה נמשכת.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' במוצאי שבת, 'נערי שוליים' ביצעו ונדליזם וזרעו הרס בכמה רחובות מרכזיים ברחבי העיר בני ברק. בין היתר ניפצו הנערים לפחות ארבע תחנות אוטובוס ברחובות אהרונוביץ' וז'בוטינסקי בעיר - שהוצבו רק לאחרונה לרווחת התושבים.

עדי ראייה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אמרו כי מעשי ההרס בוצעו בשעות הצהרים. לדברי עד ראייה, שני נערים כבני 15 השליכו בעוצמה אבנים לעבר התחנות ברחוב אהרונוביץ', לעיני העוברים ושבים.

"זה לא היה נראה שהם חוששים ממישהו", אמר עד הראייה. "הם חיפשו על מה לפרוק את השיעמום. אף אחד לא ניגש אליהם וניסה למנוע את המעשים, כיוון שאנשים חוששים להתעסק איתם. אף אחד לא מעוניין לקבל אבן לראש ולהיפצע".

האירועים במהלך השבת מגיעים על רקע התרחבות תופעת האלימות והוונדליזם מצד נערי שוליים בבני ברק, בעיקר בשבתות וחגים. גורמים במשטרה אמרו לאחרונה ל'בחדרי חרדים' כי באופן כללי נעשים מאמצים לאתר את הנערים הפורעים וכי מתבצעות פעולות חקירה רבות. יחד עם זאת, תושבים בעיר טוענים כי אין הרתעה בקרב הנערים.

נערי שוליים בני ברק השחתה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד