י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יוגש כתב אישום

אימה בבית הכנסת: הצמיד סכין לצווארו של הרב ואיים ברצח

בשבוע הבא יוגש לבית המשפט כתב אישום נגד תושב קריית ים, שנעצר בחשד שהצמיד סכין לצווארו של רב בית הכנסת 'תפארת ישראל' בעיר ואף איים עליו ברצח | החשוד, ש"התנחל" במבנה בית הכנסת, נעצר בעבר בגין אירועים דומים באותו בית כנסת ואף הוטל עליו מאסר על תנאי

אימה בבית הכנסת: הצמיד סכין לצווארו של הרב ואיים ברצח
אילוסטרציה צילום: unsplash

תושב קרית ים בשנות השישים לחייו נעצר בסוף השבוע שעבר בחשד לאיומים על רב בית הכנסת 'תפארת ישראל' בעיר, לאחר שהצמיד סכין לצווארו של הרב ואף איים להרוג אותו. החשוד נעצר ע"י שוטרי תחנת זבולון ואתמול הגישה נגדו חטיבת התביעות הצהרת תובע, לקראת כתב אישום שיוגש נגדו בשבוע הבא.

החשוד, בעל עבר פלילי, מוכר כמי ש"התנחל" בבית הכנסת. בעבר כבר הורשע החשוד בעבירות דומות ואף הוטל עליו עונש מאסר על תנאי. האירוע החמור התרחש לאחר שסבר כי הרב נעל אותו בבית הכנסת, אז הוא שלף את הסכין והצמיד אותו לצווארו.

הסכין\\צילום: דוברות המשטרה

בדיון שנערך בבית המשפט אמר נציג המשטרה כי "מדובר בחשוד שהוא אלים ושהורשע בפגיעות בקורבנות שלו באמצעות סכין והוטלו עליו עונשים". נציג המשטרה תיאר כי "על פי חומר החקירה, החשוד חשוד בכך שאיים על המתלונן שהוא רב בית הכנסת ואדם נוסף, בכך שהצמיד סכין מטבח גדולה וחדה לצווארו ואיים להרוג אותו".

מהמשטרה נמסר היום כי היא פתחה בחקירה לפני כשבוע, עם קבלת תלונה מרב בית כנסת בקרית ים ולפיה הותקף על ידי תושב המקום. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, ואתמול, כאמור, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל הצהרת תובע, כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית משפט השלום בקריות.

סכין רב בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד