י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מגלומן נפוח בבועה מנותקת"

"קפצתי על רימון" • הלעג והגיחוך על נפתלי בנט

בראיון לעיתוני סופ"ש תיאר נפתלי בנט את כניסתו לתפקיד ראש הממשלה, ואמר: "קפצתי על רימון", לצד עוד שלל אמרות מנותקות מהמציאות בשטח. גם בקואליציה וגם באופוזיציה, בנט הפך ללעג ולקלס

"קפצתי על רימון" • הלעג והגיחוך על נפתלי בנט
נפתלי בנט צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

סדרת הראיונות של ראש הממשלה נפתלי בנט לעיתוני סוף השבוע, בדגש על ההתבטאות "קפצתי על רימון" כשבחר להיכנס לתפקיד ראש הממשלה, מעוררת לעג וגיחוך, הן במערכת הפוליטית והן בכלי התקשורת.

הקול הכי מפתיע הגיע דווקא מתוך הקואליציה. מדובר בח"כ אלי אבידר מ'ישראל ביתנו', שביקר את ההתבטאות של בנט במסגרת פוסט ארוך שכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "קראנו את ראיונות סוף השבוע ואת המשפט של רה"מ: 'קפצתי על הרימון' הציבור שלנו... פחות מתחבר. מי שקיבל את ראשות הממשלה לא קפץ על רימון. הוא קיבל זכות גדולה לבצע מהלכים דמוקרטיים והיסטוריים שעד עתה לא מבוצעים. הקמת ממשלת השינוי אינה אקט הרואי או גבורה. זהו אקט של תקווה. תקווה, שיש בכוחו של הציבור הדמוקרטי להביא לשינוי".

ח"כ עמיחי שיקלי, לעג גם הוא לראש מפלגתו נפתלי בנט על הראיונות לעיתוני סופ"ש וכתב: "‏אלחרומי נפל בקרב, לפיד נורה בלבנון ובנט קפץ על רימון, לא אלמן ישראל".

ח"כ מיקי זוהר מ'הליכוד' הצטרף למצעד הלעג וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "המשפט "קפצתי על רימון' שמור לגיבורים. בנט רימה 80% מהבוחרים שלו, ועכשיו הוא מנסה להציג את עצמו כגיבור. אין גבול לבושה".

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב: "‏את שלל הראיונות של בנט אפשר לתמצת במילה אחת: אני ואני ואני. מגלומן נפוח מחשיבות עצמית שחי בבועה מנותקת של מציאות מדומה שהוא יצר לעצמו ומילא את כולה בשכנוע עצמי עמוק שהוא ואין בלתו".

סמוטריץ' הוסיף: "אדם צועק את שאין לו. ואין לו, כי מנהיגות וכבוד אי אפשר לגנוב. ולכן גם שותפיו בזים לו ומשתמשים בו".

ח"כ שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' כתב: "‏לעשות שימוש בביטוי 'קפצתי על הרימון' כדי לתאר אופורטוניזם חסר בושה ונטישת כל הערכים וכל החברים, זה דוחה ברמות. זה גם פוגע בזכרם של האנשים שאשכרה מסרו את הנפש שלהם, וקפצו על רימון כדי להציל את החברים שלהם".

רימון נפתלי בנט ראיונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד