י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
ברוך דיין האמת

איש החסד מבני ברק הלך לעולמו בליל שבת

הרב בנימין לבל ז"ל מרחוב הרב שך בבני ברק היה מאנשי החסד הנודעים בעיר בני ברק הוא נפטר בליל שבת קודש לאחר שהתמוטט בביתו, ופונה לבית החולים תוך כדי החייאה. הלוויתו הערב לבית החיים פוניבז' שם ייטמן

איש החסד מבני ברק הלך לעולמו בליל שבת
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: בבני ברק הלך לעולמו בליל שבת קודש איש החסד הרב רבי בנימין דוד לבל זצ"ל והוא בן 71 בפטירתו.  

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המנוח התמוטט בליל שבת בביתו ברחוב הרב שך בעיר, כוחות הצלה רבים הוזעקו לביתו והוא פונה לאחר החייאה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה שם נאלצו לקבוע את פטירתו.

רבי בנימין ז"ל נולד בי' כסלו תשי"א לאביו ר' שמואל שמעון לבל ז"ל, המנוח היה מאנשי החסד המוכרים והוותיקים בבני ברק, היה מלומדי כולל סלבודקה בעיר שם שקד על תלמודו וכל חייו פעל להרבות תורה וחסד.

היה מקורב למרן ראש הישיבה הגראמ"מ שך זצ"ל וכן היה מקורב לגאון רבי חיים גריינמן זצ"ל והיה שותף בבניית ישיבת 'בית שמעיה' בבני ברק וישיבת קול יהודה בעיר. כמו כן היה שותף בהקמת מוסדות 'אור החיים' של הרב משה פרדו זצ"ל יחד סייע לו בהקמת המוסדות. 

בכל יום היה הולך ר' בנימין למאפיות ומביא משם את הלחמים והעוגות שנשארו מהיום הקודם ומחלקם לאברכים. אחד ממכריו מספר ל'בחדרי חרדים' כי ר' בנימין היה עוזר לכל אדם, לכל מי שיכל רק תמיד עזר במסירות נפש. 

המנוח השאיר אחריו דור ישרים מבורך. את בנו הרב יוסף ישראל, ואת בנותיו, חתניו וצאצאיו. 

מסע הלוויה הערב (מוצאי שבת קודש, פרשת משפטים)  בשעה 21:00 מביתו ברחוב הרב שך 17 בבני ברק ותעבור דרך בית המדרש דברי שיר ברחוב זכריה לבית החיים פוניבז' שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.  

הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד