כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חולצה ללא רוח חיים

סמוך לקבר דוד המלך בירושלים: אישה נספתה בשריפת מבנה

לוחמי האש פעלו הערב בשריפה שפרצה במבנה סמוך לקבר דוד המלך בירושלים | מהמקום חולצה אישה ללא רוח חיים, פראמדיקים נאלצו לקבוע את מותה | 3 שוטרים נפצעו במהלך פעולות הכיבוי

שריפה, ארכיון
שריפה, ארכיון צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אישה בשנות ה-90 לחייה נהרגה הערב (מוצאי שבת) בשריפה שפרצה במבנה ברחוב הר ציון, סמוך לקבר דוד המלך בירושלים. לוחמי האש שפעלו לכבות את השריפה, איתרו את האישה בדירה כשהיא ללא רוח חיים. לפי מד"א, חובשים ופראמדיקים דיווחו על אישה שחולצה מהדירה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות קבעו את מותה. 

שלושה שוטרים נפצעו במהלך פעולות הכיבוי. מכבאות והצלה נמסר כי כוחות כיבוי והצלה שהוזנקו למקום מצאו שריפה בדירת מגורים והחלו מיד בפעולות כיבוי וסריקה אחר לכודים. 

החובשים של מד"א, ישי לוי ודניאל אלייקים סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שריפה מבניין בן 2 קומות. חילצנו אלינו אישה מבוגרת כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מכוויות קשות. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. 3 גברים ששאפו עשן ונפגעו באורח קל טופלו במקום בעזרת חמצן".

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירת נסיבות הארוע. "שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים הוזעקו למקום יחד עם כוחות כב"ה", נאמר בהודעת המשטרה. "כוחות המשטרה פעלו לחילוץ לכודים מהמקום. מבניין בן שתי קומות פונתה אשה ללא רוח חיים ומותה נקבע במקום ע"י גורמי הרפואה".

 

 

שריפה קבר דוד המלך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד