כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
פריסה בכל רחבי הארץ

הסוף לתורים? כך הדואר יגיע עד אליכם הביתה

בדואר ישראל מתכוונים להקל על העומס בסניפים - ומתכננים לפרוס מערך לוקרים לאיסוף חבילות בכל רחבי הארץ, שיופעלו בשירות עצמי באמצעות הזדהות דיגיטלי,. בשלב השני: לוקרים במקומות עבודה ובבנייני מגורים | כמה זה יעלה?

הסוף לתורים? כך הדואר יגיע עד אליכם הביתה
דואר ישראל צילום: Moshe Shai/Flash90

דואר ישראל תפרוס לראשונה ברחבי הארץ מערכות לוקרים לחלוקה ואיסוף של חבילות בכל רחבי הארץ, כל על פי הדיווח הבוקר (ראשון) ב"ידיעות אחרונות", זאת במטרה להקל על העומסים בתורים.

בשלב הראשון יוקמו תאי חלוקה ואיסוף של חבילות בצמוד לעשרות סניפי דואר, שיופעלו בשירות עצמי באמצעות הזדהות דיגיטלית. החברה פרסמה השבוע מכרז לאיתור הספק שיקים עבורה את המערכות הפיזיות של תאי החלוקה, וכן את המערכות הטכנולוגיות והתפעוליות התומכות בשירות.

בשלב השני התאים ייפרסו גם במקומות עבודה גדולים, כגון אוניברסיטאות ואפילו בנייני מגורים, וכך יימנע הצורך להגיע פיזית אל הסניף. בנוסף, בדואר גיבשו הצעות ערך עבור לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים, וכבר בחודשים הקרובים צפויים שיתופי פעולה.

בדואר טוענים שעוד לא ברור אם השירות יהיה כרוך בתשלום כי הדבר תלוי בקונספט של המכרז. בחברה מסבירים שגם היום אפשר לבקש שהחבילה תגיע עד הבית בתוספת תשלום, ויכול להיות שגם במקרה של התאים תהיה תוספת תשלום כדי שהיא תגיע למשל לתיבה בעבודה. יחד עם זאת, קיימים מספר מודלים, אחד מהם הוא שהמעסיק יממן זאת.

דואר ישראל חבילות לוקרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד