כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
כך הוא נלכד

בני ברק: הפורץ הפלסטיני התבצר בעליית הגג | תיעוד

החשוד בפריצה הצליח להימלט, לאחר שניסה לגנוב כלי עבודה ממחסן בבני ברק | במהלך המרדף אחריו ע"י מתנדבי 'השומרים' עלה הפלסטיני לגג בניין מגורים, אך נתפס ונעצר לחקירה

בני ברק: הפורץ הפלסטיני התבצר בעליית הגג | תיעוד
מעצר החשוד צילום: דוברות השומרים

פלסטיני תושב בית לחם בשנות ה-20 לחייו נעצר הלילה (מוצאי שבת) לאחר שפרץ למחסן כלי עבודה בשכונת קרית הרצוג בבני ברק. החשוד בפריצה נתפס בסיומו של מרדף, אחרי שנמלט לעליית גג בבניין מגורים, רחובות ספורים ממקום הפריצה.

מארגון 'השומרים' נמסר כי מתנדבי הארגון הוזנקו למקום וזיהו את החשוד שהחל להימלט. החשוד, כאמור, נמלט והתבצר על גג בניין המגורים והמתנדבים הזעיקו כוחות נוספים במטרה לחסום את האזור ולמנוע ממנו אפשרות להימלט. אחד השכנים מסר למתנדבי הארגון סולם, שאיתו עלו דרך על גג הבניין והביאו למעצרו של החשוד בתקיפה ובגניבה. בארגון מסרו כי החשוד תקף את המתנדבים.

שוטרי סיור של משטרת מרחב דן שהגיעו למקום אזקו את החשוד שהתנגד למעצרו ותקף אף את השוטרים. לאחר זמן קצר הצליחו להשתלט עליו ולהכניס אותו לניידת.

החשוד נעצר ונלקח להמשך חקירה בתחנת המשטרה ובהמשך יוחלט האם להביאו בפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

לאחר שהחשוד נעצר, בעל המחסן שהוזעק למקום הודה בפני מתנדבי 'השומרים' על המאמצים שנעשו למנוע גניבת ציוד יקר ערך ועל תפיסתו המהירה של החשוד בביצוע המעשה

קרית הרצוג השומרים פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד