ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
דרמה מתמשכת

עשה תאונה עם רכב ששדד - וגנב את רכבם של המסייעים

תושב רחובות בשנות ה-40 לחייו נעצר בסוף השבוע לאחר ששדד אישה וגנב את רכב - איתו ביצע תאונה | בהמשך גנב גם את רכבם של עובדי חברת החשמל אשר העניקו לו סיוע | בית המשפט האריך את מעצרו

משטרה. אילוסטרציה
משטרה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה בסוף השבוע בת"א גבר ששדד אישה וגנב רכבים - ולאחר שביצע תאונה עצמית עם אחד הרכבים, נטש את הרכב ונמלט. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בתל אביב.

חקירת המשטרה נפתחה ביום שישי האחרון, עם קבלת דיווח על שוד רכב וטלפון נייד של אישה סמוך לכיכר אתרים בת"א. מתלונת האישה התברר לשוטרים כי שעה שישבה ברכבה, גבר ניגש אליה, משך בשערה והוציא אותה בכוח מהרכב ובהמשך גנב את הטלפון הנייד שלה ונמלט עם רכבה מהמקום.

חקירת המשטרה העלתה כי בהמשך, החשוד ביצע תאונה עצמית עם הרכב הגנוב סמוך לחוף ירושלים. עובדי חברת חשמל שהיו במקום והבחינו בו, ניגשו לסייע לו. בתגובה, החשוד גנב את רכבם ונמלט עד אשר הגיע לתחנת דלק וגם שם, ניסה לגנוב את מכוניתה של עובדת במקום ומשנכשל, נסע עם הרכב הגנוב של חברת החשמל ונטש אותו בכביש 44.

שוטרי תחנת לב ת"א התחקו אחר החשוד, בן 42 מרחובות ובחלוף זמן קצר הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. במעמד דיון שהתקיים בבימ"ש השלום בת"א הוארך מעצרו של החשוד עד מחר (שני).

תל אביב שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד