כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ממשיך בביקורת החריפה

נתניהו תוקף: "אזרחי ישראל מבינים שבנט לא עושה כלום" • צפו

שבוע שני ברציפות, נתניהו בוחר לצאת למתקפה נגד מדיניות הממשלה ותוקף חזיתית את בנט: "כשנצא מהאומיקרון זה יקרה לא בזכות בנט אלא למרות בנט" וקינח בעקיצה: "לא משנה כמה תראיין את עצמך לדעת בעיתונים, אזרחי ישראל מבינים שלמענם אתה לא עושה כלום"

נתניהו תוקף: "אזרחי ישראל מבינים שבנט לא עושה כלום" • צפו
נתניהו בהצהרה צילום: צילום מסך

למרות הדעיכה בתחלואה, ראש האופוזיציה בנימי נתניהו יוצא הערב (ראשון) במתקפה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט על ניהול גל האומיקרון, למרות ששמר על שתיקה לאורך הגל, עם סיומו הוא מאשים את הממשלה שלא התנהלה כנדרש לטעמו.

"בנט אומר 'אין סגר אז אין פיצויים'. אבל בפועל כבר שלושה חודשים אזרחי ישראל נמצאים בסגר - סגר לא-רשמי של בידודים המוניים", פתח נתניהו את המתקפה וטען כי "אזרחים, עסקים ועצמאים נפגעים כלכלית יום-יום מהקורונה ולא מקבלים שום סיוע מהממשלה". 

בהשוואה לממשלה הקודמת מציין נתניהו, "אנחנו הבאנו מיליוני חיסונים, הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה ונתנו פיצוי כלכלי לכל מי שנפגעו ממנה", הוא מאשים עוד כי "בנט הביא אותנו למקום הראשון בעולם במספר החולים לנפש, והוא לא נותן כלום לאזרחים ולעסקים". 

יו"ר האופוזיציה הוסיף ותקף את ראש הממשלה בנט, "כל העולם יצא מגל האומיקרון, אבל כשאנחנו נצא זה יקרה לא בזכות בנט אלא למרות בנט, ומחיר היציאה מגל האומיקרון יהיה הרבה יותר גבוה מאשר במדינות אחרות". 

כאמור, למרות השתיקה שגזר על עצמו בשבועות האחרונים, כעת הוא תוקף את הממשלה, "אם הממשלה המשותקת הזאת רק היתה מקבלת החלטות, אם רק היו מצמצמים התקהלויות ומגבירים חיסונים למבוגרים ולילדים, היינו חוסכים אלפי חולים קשים ומאות אלפי חולים אחרים שחלקם יסבלו מתופעות לוואי ותסמינים במשך שנים רבות". 

"בנט", פונה נתניהו לראש הממשלה בנט, ומתייחס לבליץ הראיונות שהעניק בסוף השבוע, "לא משנה כמה תראיין את עצמך לדעת בעיתונים, אזרחי ישראל מבינים שלמענם אתה לא עושה כלום".

נפתלי בנט בנימין נתניהו קורונה אומיקרון הצהרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד