י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
היהודים מתכננים תגובה

פשע שנאה: ישראלי הותקף על ידי ניאו-נאצים

האנטישמיות בארה"ב: מפגינים נאו-נאצים היכו במהלך השבת האחרונה יהודי ישראלי, באורלנדו שבארצות הברית והתיזו עליו גז פלפל. המשטרה הפדרלית חוקרת את המקרה כפשע שנאה | שיירה פרו-ישראלית מתוכננת מול הפגנה של ניאו-נאצים

פשע שנאה: ישראלי הותקף על ידי ניאו-נאצים
אילוסטרציה צילום: pexels

יהודי מישראל הותקף באלימות בשבת האחרונה במהלך הפגנה של ניאו-נאצים באורלנדו שבפלורידה, ועל פי הדיווח אתמול (ראשון) ב"ישראל היום", המשטרה במקום חוקרת את המקרה.

התקיפה התרחשה במהלך השבת האחרונה באורלנדו שבארצות הברית, ובמהלכה המפגינים האלימים התיזו על היהודי בן ה-23 גז פלפל והכו אותו. המשטרה הפדרלית חוקרת את המקרה כפשע שנאה.

בסרטונים שהגיעו מהמקום נראים כמה עשרות ניאו-נאצים מתגודדים סביב רכב וצועקים. בסרטון אחר נראים האנטישמים מחזיקים בדגל ישראל ויורקים עליו. לא ידוע כרגע כיצד התפתחה המהומה ואם הוא התווכח עימם, אך ככל הנראה לא התכוון להתעמת איתם והגיע למקום במקרה.

"זה חריג מאוד שיש עימות כזה, אנחנו לא שומעים על דברים כאלו. בדרך כלל כשהם מוציאים את הראש שלהם מהאדמה, אנחנו דואגים להחזיר אותו מהר מאוד בחזרה למקום שממנו הם באו", אומר ל"ישראל היום" ג'ו זבולוני, איש עסקים ישראלי-אמריקני ופעיל הסברה למען ישראל שעוסק רבות נגד ה-BDS והאנטישמיות בארה"ב.

"לצערי הרב, הפגנות כאלו מותרות על פי חוק, אך כשיש פשע הוא הופך לפשע שנאה, דבר שמביא עימו החמרה בענישה". זבולוני מציין כי ישנה כבר כעת יוזמה לקיום שיירה פרו-ישראלית שתעמוד מול הניאו-נאצים.

אורלנדו אנטישמיות בארצות הברית ניאו נאצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד