כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סמוך לנקודת המשטרה

בני ברק: מבחין שאין אנשים בסביבה - ומנפץ את חלון הניידת | תיעוד

תושב בני ברק שתועד מנפץ חלון ניידת משטרה באמצעות אבן, שוחרר אתמול למעצר בית בניגוד לעמדת המשטרה | בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה החשוד משליך אבן לעבר הניידת, לאחר שווידא שהרחוב ריק - ועוזב את הזירה

בני ברק: מבחין שאין אנשים בסביבה - ומנפץ את חלון הניידת | תיעוד
החשוד מנפץ את חלון הניידת צילום: מצלמות אבטחה

אמש (ראשון) הודיעה המשטרה כי עצרה תושב בני ברק, בחשד שניפץ חלון של ניידת משטרתית והסב לה נזק. כעת, בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה החשוד כשהוא משליך האבן לעבר הניידת - ועוזב את הזירה. במשטרה טרם יודעים מה גרם לחשוד לבצע את המעשה.

בתיעוד נראה החשוד, עולה חדש מברית המועצות בן 59, חוצה את הכביש לעבר ניידת המשטרה שחנתה ברחוב ירושלים, סמוך לנקודת המשטרה והשיטור העירוני בעיר. כשהבחין שאין אף אדם בסביבה, השליך בעוצמה אבן לעבר חלון הניידת וגרם לניפוצו. החשוד, המתקשה בשפה העברית, מכחיש את המיוחס לו. במשטרה בודקים האם החשוד מעורב במקרה נוסף של גרימת נזק.

"אם בסרטון לא רואים כלום - אז אין כלום", אמרה אמש עורכת דינו של החשוד בדיון שנערך אתמול בבית המשפט. "אם בית המשפט אומר לי כי קיים חשד לגבי ביצוע העבירה, אני אומרת כי החשוד מכחיש בכל תוקף שהוא ניפץ שמשה בניידת או פגע בניידת".

"בשיחה עמי הוא מסר גרסת אליבי מאוד מפורטת לגבי השתלשלות האירועים במועד האירוע הנטען, לגבי איפה היה ומי פגש - והוא מכחיש בכל תוקף את המעשים המיוחסים לו", הוסיפה עורכת הדין. "גם אם ניתן לזהותו בוודאות הרי שמדובר ברכוש ציבורי שהיא ניידת משטרה והוא לא זרק אבנים על אנשים ברחוב. כלומר - הוא אינו מהווה סכנה לכלל הציבור, האבן הושלכה על ניידת ריקה ואין סיכון לשוטרים בעת מילוי תפקידם".

בית המשפט קבע כי קיים חשד סביר נגדו אך דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו - ושחרר אותו למעצר בית. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.

מהמשטרה נמסר אמש: המשטרה פתחה במהלך סוף השבוע בחקירה בעקבות אירוע של גרימת נזק לחלון של ניידת משטרה כחול לבן אשר חנתה ברחוב ירושלים בעיר בני ברק. במסגרת החקירה איתרה המשטרה סרטון אשר הראה אדם מגיע, מנפץ את השמשה ועוזב את המקום. בתוך כך זוהה חשוד במעשה והוא אותר ונעצר.

חלון גרימת נזק ניידת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד