א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הדרמה סביב הגיוס

הח"כ שאומת לקורונה מאיים: אגיע לכנסת להצביע

חבר הכנסת קיש זועם על כך שהקוליציה מנצלת את מחלת הקורונה שלו ומקזזת אותו עם ח"כ ערבי שממילא אינו תומך בחוק הגיוס. קיש מאיים כי יגיע להצביע חולה

הח"כ שאומת לקורונה מאיים: אגיע לכנסת להצביע
ח"כ יואב קיש צילום: Gili YaariqFlash90

בשעה הקרובה (שני) תצביע מלאית הכנסת על חוק הגיוס, ההצבעה תגיע בצל קבוצה רחבה של חברי כנסת שנמצאו בימים האחרונים מאומתים לנגיף הקורונה, ועל פי סיכום מקוזזים כדי לא לפגוע בעבודת הכנסת. בין הח"כים המאומתים לקורונה הוא חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד, שגילה לתדהמתו כי האופוזיציה קיזזה אותו בהצבעה עם חבר כנסת מאזן גנאים, שמילא לא מתכוון לתמוך בחוק הגיוס מהלך שיקל על הקואליציה את הרוב להעברת חוק הגיוס, למרות ההימנעות הערבית.

חבר הכנסת יואב קיש הזועם הודיע להנהלת הקואליציה כי במידה ולא יבוטל הקיזוז בינו לבין חבר הכנסת גנאים מרע"מ, הוא יגיע לכנסת להצביע למרות שהוא חיובי לנגיף הקורונה ועלול להדביק חברי כנסת נוספים.

"איזה קואליציה של שקרנים נוכלים ורמאים", כתב קיש בציוץ ברשת הטוויטר, "בכנסת מקזזים מאומתי קורונה. אני מאומת ועכשיו מודיעים לי שהקואליציה תקזז אותי לחוק הגיוס עם ח"כ מאזן גנאיים".

לדברי קיש, "כולם יודעים שמאזן כפי שעשה בעבר בחוק הזה הוא נמנע. כלומר הקואליציה מנצלת את זה שאני מאומת ונותנת ח"כ שלא תומך בחוק כקיזוז. ‏תתביישו", להנהלת הקואליציה הוא שיגר איום, כי אם הקיזוז לא יבוטל, "אגיע לכנסת להצביע".

חוק הגיוס יואב קיש קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד