כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הכל על מאחורי הקלעים

המאבק נגד ביטול הקומה הכשרה: עצרת רבבות בראשות גדולי ישראל

גדולי ישראל הכריעו: המאבק יורד אל השטח. עצרת רבבות נגד ניסיון ביטול הקומה הכשרה צפויה לצאת לדרך. 'בחדרי' על מאחורי הקלעים: מהלך שהובילו רה"י וחבר מועצת חכמי התורה, יחד עם המשפיע החסידי. השניים דנו עם גדולי התורה והחסידות עד לקבלת אור ירוק לעצרת

המאבק נגד ביטול הקומה הכשרה: עצרת רבבות בראשות גדולי ישראל
הפגנת המיליון צילום: לע״מ

פרסום ראשון: גדולי ישראל יוזמים עצרת רבבות של כלל הציבור החרדי נגד ניסיון ביטול הקומה הכשרה. מאחורי היוזמה שזכתה עד כה לאור ירוק עקרוני בבתיהם של גדולי ישראל, עומדים מרנן ורבנן ראש הישיבה חכם משה צדקה, ר"י פורת יוסף, והמשפיע הרב הצדיק רבי צבי מאיר זילברברג, שבפעילותם וביוזמתם אף יצאו מכתביהם החריפים של גדולי וחכמי המועצות לצד גדולי התורה וראשי הישיבות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי המהלך יצא לדרך לאחר שגובשה חזית אחידה של כלל ההנהגה החרדית – עם פרסום מכתביהם החריפים של גדולי וחכמי התורה מכל הקהילות והחוגים, נגד ניסיון ההתערבות המקומם של משרד התקשורת בקומה הכשרה שנוסדה על ידי גדולי ישראל שליט"א וזצ"ל, וזאת ביוזמה ישירה של הרפורמים וארגוני שחץ נוספים, העומדים מאחורי שורה של עתירות קנטרניות לביטול הקומה הכשרה.

מכתבו החריף של הגר"ח קנייבסקי: "צריך להילחם בכל הכוח"

הציבור החרדי מתאגד נגד ביטול הקומה הכשרה

הרבנים הראשיים במכתב נגד ביטול הקומה הכשרה

העצרת מתוכננת להתקיים בשבועות הקרובים, בהשתתפותם הנרחבת של כל גדולי וחכמי התורה והחסידות, כשלראשונה מזה שנים ארוכות, מסתמן כי על יישבו על בימה אחת מנהיגי הציבור החרדי מכל העדות והחוגים, בנוכחות רבבות אלפי בית ישראל, חסידים, ספרדים וליטאים כאחד.

מאחורי הקלעים של תכנון עצרת הרבבות: "שר התקשורת בובה על חוטים"

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אחד המניעים המרכזיים מאחורי המהלך לקיום עצרת הרבבות, היא ההבנה שהתחדדה בקרב גדולי התורה העוסקים בנושא, ככל שחלפו השבועות ועמם השיחות שהתקיימו מול שר התקשורת יועז הנדל, כי ההידברות עמו לא נושאת פרי ויתכן אף כי דינה להיכשל. גורם בכיר בבתיהם של גדולי ישראל אישר ל'בחדרי', והוסיף כי "התחושה מתחזקת שבנושא הזה הוא בובה על חוטים של יו"ר המפלגה - גדעון סער".

בימים האחרונים פתחו בדיונים ראש הישיבה חכם משה צדקה והמשפיע הרה"צ רבי צבי מאיר זילברברג עם בתי גדולי התורה והאדמו"רים על הצורך בקיומה של העצרת, ואור ירוק ניתן מצד גדולי האדמו"רים וגדולי וחכמי התורה וראשי הישיבות. ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הישיבה חכם משה צדקה התבטא בנושא העצרת, כי "מקובלני מבית אבא שאת המאבקים על היהדות אפשר לנצח רק במחאה וזעקה ברחובה של עיר".

הקומה הכשרה מתן כהנא הרב צדקה הגרצמ זילברברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד