י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יפגע בתפקוד

קשיים בהשגת אישור לחזרת דרעי למליאה

התפטרותו של דרעי מונעת את כניסתו למליאת הכנסת • בש"ס מנסים למצוא פתרון יצרתי אך נתקלים בהתעקשות של הנהלת הכנסת • התפטרותו תשפיע על תפקיד האופוזיציה | כל הפרטים

קשיים בהשגת אישור לחזרת דרעי למליאה
אריה דרעי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בסיעת ש"ס מנסים בימים האחרונים להביא אישור מיוחד של הכנסת שיאפשר ליו"ר ש"ס אריה דרעי להיכנס לירכתי המליאה כדי לפקד על הצבעות האופוזיציה כפי שעשה עד כה בעת שכיהן כחבר כנסת.

מאז שפרש אריה דרעי מהכנסת בשבוע שעבר אין לו אפשרות להיכנס לאזור המליאה, בעוד למשכן הכנסת הוא זכאי להיכנס מכוח חבר כנסת לשעבר.

בסיעה ניסו בדרכים שונות להשיג אישור מיוחד עבור דרעי להיכנס לאזור המליאה, כאשר בחודשים האחרונים דרעי היה זה שפיקד על ההצבעות ולא אחת הצליח להביך את הקואליציה.

בסיעת ש"ס פנו להנהלת הכנסת וליו"ר הכנסת, תחילה ביקשו אישור כח"כ לשעבר ולאחר מכן הודיעו כי דרעי מונה לעובד בסיעת ש"ס שזכאים לקבל אישור לירכתי המליאה.

בהנהלת הכנסת דחו את הבקשה בנימוק כי אי אפשר לעבוד בסיעה ללא תשלום, מה גם, טען יו"ר הכנסת לחברי סיעת ש"ס, כי למעשה כניסתו של דרעי נועדה למסמס את פרידתו מהכנסת שהגיעה במסגרת עסקת הטיעון.

בש״ס לא מתייאשים ופנו ליועמ"שית הכנסת עו״ד שגית אפיק בדרישה שהיא תתעבר בנושא, שאלה רוצים למעשה שפרישתו של דרעי לא תשפיע כלל על מלאכת האופזויציה

מליאת הכנסת ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד