י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
על רקע התקיפות

מוחמד מדובאי: "יהודים בטוחים יותר בדובאי מאשר בברוקלין"

לאור תקיפות אנטישמיות רבות בארה"ב נגד יהודים רובם חרדים, אומר ל'בחדרי חרדים' מוחמד מדובאי כי הוא קורא וצופה בתיעודים חלקם קשים מאוד מארה"ב, וקורא ליהודים לבוא להשקיע ולבקר באיחוד האמירויות, "כאן אף אחד לא יפגע בכם"

מוחמד מדובאי: "יהודים בטוחים יותר בדובאי מאשר בברוקלין"
מוסלמים באמירויות צילום: unsplash

בימים אלו מבקר באיחוד האמירויות נשיא המדינה יצחק הרצוג, אשר הינו הנשיא הישראלי הראשון שמבקר במדינה וביקר גם בקהילה היהודית הגדלה. לפני הסכם אברהם בספטמבר 2020, רק כ-250 יהודים חיו באיחוד האמירויות והיו בפרופיל נמוך. היום, לדברי הרב עבאדי מרבני איחוד האמירויות, המספר הזה הוכפל. מאז הסכם השלום, על פי הערכות, כ-200,000 יהודים ביקרו במדינה.

"הקהילה היהודית באיחוד האמירויות היא אחת הבטוחות בעולם, אם לא הבטוחה ביותר", אומר הרב אלי עבאדי לאתר JNS. הוא אמר שיהודים באירופה, ארצות הברית ודרום אפריקה מותקפים כמעט על בסיס יומיומי רק בגלל היותם יהודים.

"אין לנו את זה כאן," אמר הרב עבאדי. "איחוד האמירויות בהחלט, ללא ספק, בטוחה יותר מארה"ב ליהודים אנחנו יודעים שהממשלה מגינה עלינו, שכן היא של כל האזרחים והתושבים של המדינה הזו".

מוחמד מדובאי אומר ל'בחדרי חרדים' כי הרב עבאדי צודק. לדבריו: "כאן אף אחד לא ייגע ביהודי, כאן היהודים בטוחים מאוד, מאוד בטוחים, הרבה יותר מברוקלין לונדון ובעוד מדינות באירופה, אני רואה תקיפות נגד יהודים על בסיס כמעט יומי, ראיתי את התיעוד של שני חרדים שהותקפו בשבוע שעבר בלונדון אירוע מחריד, כאן זה לא יכול לקרות איחוד האמירויות עם מדינה עם סובלנות לשלום ולדת, המטרה שלנו להביא עוד מדינות שיצטרפו לשלום עם ישראל אנחנו מאוד אוהבים את היהודים שבאים לכאן, מאוד אוהבים שישראלים באים לכאן, ואנחנו קוראים להם להגיע לכאן ולהשקיע בעסקים בטכנולוגיה בהייטק".

איחוד האמירויות דובאי מוחמד הרב אלי עבאדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד