ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הזעם גובר

העירייה מצטרפת למחאה: "לא נרכוש מוצרים של אסם"

המחאה ברשתות החברתיות שקראה לציבור להחרים את מוצרי חברת המזון "אסם" צוברת תאוצה, וכעת מודיע ראש עיר בישראל כי העירייה בראשותו לא תרכוש עוד את מוצרי החברה

העירייה מצטרפת למחאה: "לא נרכוש מוצרים של אסם"
מוצרי אוסם צילום: אסם

ראש עיריית קריית מלאכי מצטרף למחאה נגד חברת המזון "אסם". על רקע המחאה ברשתות החברתיות שהחלה לצבור תאוצה בימים האחרונים הקוראות לציבור להחרים את מוצרי חברת המזון "אסם" עקב החלטת החברה לעלות את מחירי המזון בשיעור ניכר, היום באופן מפתיע הצטרף למחאה ראש עיריית מלאכי אליהו זוהר שהכריז כי העירייה בראשותו לא תרכוש עוד מוצרים של חברת "אסם."

במכתב שפרסם ראש העיר נכתב: "קיבלתי החלטה כי עיריית קריית מלאכי לא תרכוש מוצרים של חברת אוסם, החל מהיום ועד שלא תחזור בה מכוונתה להעלות את מחירי מוצריה. 

עוד הוסיף זוהר כי "נכון שקריאה זו לא תמוטט את חברת אוסם, הרכישות של העירייה בתחום זה הן לא גדולות, אך מדובר בצעד ערכי וסימבולי מעין קריאת כיוון לתושבי קריית מלאכי בפרט ומדינת ישראל בכלל. גם בביתי הפרטי אנו נמנעים מרכישות של מוצרים שעלו מחיריהם."

לסיום קרא זהר לממשלה "לפעול בנחרצות על מנת למנוע את השתוללות מחירים במשק, בכל תחום."

יש לציין כי תוכנית ה'הצינור' ברשת 13, הייתה מהבולטות שהודיעו על תחילת המאבק, בכך שקראו לציבור להתחיל להחרים את "אסם": "מפסיקים לקנות פסטה אסם, בואו נחזיר לציבור את הכוח", התפרסמה הקריאה שמסתבר הגיעה גם לאזניו של ראש עיריית קריית מלאכי.

אסם מחאה יוקר המחיה קריית מלאכי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד