כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הבכירים נועדו עם השר

הלחץ הציבורי עובד: אסם בהודעה דרמטית

הלחץ הציבורי נגד עליית המחירים של חברת אסם עובד. הערב מודיעה החברה כי היא מקפיאה את עליית המחירים בשלושה חודשים - עד אחרי חג הפסח. במהלך חודשים אלו בכירי החברה ישבו עם האוצר ויגבשו מתווה לעליית מחירים מתונה יותר

הלחץ הציבורי עובד: אסם בהודעה דרמטית
פסטה של אסם צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חברת אסם מודיעה הערב (רביעי) כי היא מקפיאה את עליית המחירים בגובה חמישה אחוז (ממוצע) עליה הכריזה לאחרונה. הודעת החברה מגיעה בצל הלחץ הציבורי הכבד נגד ההתייקרות הדרמטית, מאבק שבא לידי ביטוי בחרם צרכני שתפס תאוצה ברשתות החברתיות נגד מוצרי החברה.

הערב נועדו בכירי אסם, יו"ר החברה דן פרופר ומנכ"ל החברה אבי בן אסאייג עם שר האוצר אביגדור ליברמן. בפגישה סוכם כי במהלך שלושת החודשים הקרובים, תתקיים בחינה מעמיקה של דרכים שונות למיתון ההתייקרויות של מוצרי החברה. המשמעות היא שהתייקרות מוצרי החברה תדחה עד אחרי פסח.

כזכור, בעקבות המכתב ששיגרו שר האוצר ליברמן ושרת בכלכלה ברביבאי לרשתות והיבואנים שהעלו מחירים ודרשו מהם תשובות למהלך, הודיעה אמש חברת 'סנו' כי "תהיה קשובה לרחשי הציבור" ותיזום הוזלות מחירים בימים הקרובים.

בהודעה שפרסמה החברה נאמר: כי "חרף עליית מחירי חומרי הגלם ועלויות ההובלה תיזום ותבצע סנו כבר בימים הקרובים הוזלות מחירים נרחבות. זאת, ללא בחינה כלכלית של הנושא והשפעתו על התוצאות העסקיות העתידיות של החברה. סנו תמשיך לשרת את ציבור לקוחותיה ולספק את מוצריה האיכותיים במחירים השווים לכל נפש כפי שפעלה ופועלת מזה עשרות שנים".

 

אסם מאבק צרכנים יוקר המחיה העלאת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד