י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
גל ההתייקרות בישראל

מקומם: גם מד"א מעלה מחירים - זה מה שתשלמו

ארגון מד"א מצטרף לגל עליית המחירים: גם התשלום עבור פינוי באמבולנס במצב חירום רפואי או לשם העברה למוסד רפואי יתייקר בכמה שקלים - התייקרות של 3 אחוזים מהתעריפים הנקובים בשנה שעברה

מקומם: גם מד"א מעלה מחירים - זה מה שתשלמו
אמבולנסים של מד"א צילום: גילי יערי, פלאש 90

ארגון מד"א מצטרף לגל עליית המחירים השוטף את אזרחי ישראל: החל מהיום (שלישי) גם התשלום עבור פינוי באמבולנס במצב חירום רפואי או לשם העברה למוסד רפואי יתייקר בכמה שקלים. על פי הדיווח של יאיר קראוס ב'מקור ראשון', מדובר על התייקרות של 3 אחוזים מהתעריפים הנקובים בשנה שעברה. 

עד כה מחיר הנסיעה בפריפריה לעיר מרוחקת מבית חולים גדול עמד בשנת 2021 על 618 ש"ח בתעריף יום, ו-743 ש"ח בתעריף לילה. כעת, במד"א יגבו 625 ש"ח עבור נסיעה זהה בשעות היום ו-751 ש"ח בלילה - לאחר השעה 19:00 ועד 07:00 וכן בשבתות וחגים.

כמו כן, מחיר המינימום לפינוי חולה באמבולנס 'לבן', שבו רק חובש ונהג, עמד ב-2021 על 399 ש"ח בתעריף יום ועל 477 ש"ח בלילה. כעת המחיר יעלה ל-404 ש"ח ביום ול-482 ש"ח בלילה. כך גם, הנסיעה בניידת טיפול נמרץ תתייקר כעת בכעשרה שקלים.

במד"א הסבירו את ההחלטה המקוממת בכך שמדובר בעדכון תעריפים שנתי בהתאם למדד וכי היא אינה משקפת את עליית מחירי הדלק, השמנים וטיפולי הרכבים.

מד"א עליית מחירים העלאת מחירים מגן דוד אדום אמבולנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד