י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"יש לה הרבה מה להגיד"

נתניהו הוכיח שאני חריגה: סגנית השר מבקשת הסדר טיעון

סגנית השר לשעבר פאינה קירשנבאום הודיעה לפרקליטות כי היא מעוניינת בהסדר טיעון, דומה לזה שהוצע לבנימין נתניהו. לטענת עורכי דינה, המו"מ שניהלה הפרקליטות עם נתניהו וההצעה לסגור את התיק בעבודות שירות מעידה כי קירשנבאום קיבלה עונש חריג

נתניהו הוכיח שאני חריגה: סגנית השר מבקשת הסדר טיעון
כלא נווה תרצה צילום: פלאש 90

סגנית שר הפנים לשעבר מ'ישראל ביתנו', פאינה קירשנבאום, שכבר מרצה עונש מאסר ונמצאת בכלא - מעוניינת בהסדר טיעון עם הפרקליטות. זאת, על רקע המגעים לעסקת הטיעון עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

קירשנבאום - שניהלה משפט במשך חמש שנים והורשעה בעבירות שוחד רבות ונגזרו עליה 10 שנות מאסר -פנתה, באמצעות עורכי דינה, לפרקליטות והציעה הסדר טיעון לפיו היא תודה במעשים בתמורה להקלה בעונשה.

עורכי הדין טענו, כך ע"פ הדיווח ב'חדשות 13' כי המשא ומתן שניהלה הפרקליטות עם נתניהו וההצעה לסגור את התיק בעבודות שירות מעידה כי קירשנבאום קיבלה עונש חריג.

על פי הדיווח, בסביבתה של קירשנבאום אמרו כי לראשונה היא לא מתכוונת לשתוק יותר בסיפור, והוסיפו כי "יש לה הרבה מה להגיד".

קירשנבאום הייתה סגנית שר הפנים וחברת כנסת מטעם מפלגת ישראל ביתנו ומזכ"ל המפלגה. לקראת הבחירות לכנסת העשרים נחקרה במשטרה כחלק מפרשת שחיתות גדולה, חקירה שהובילה לפרישתה מהפוליטיקה.

באוגוסט 2017 הגישה פרקליטות המדינה לבית המשפט כתב אישום נגד קירשנבאום, ובמרץ 2021 היא הורשעה בלקיחת שוחד, הלבנת הון, עבירות מס ומרמה והפרת אמונים. ביולי 2021 גזר בית המשפט את עונשה ל־10 שנות מאסר, קנס בסך 900 אלף ש"ח וחילוט בסך מיליון ש"ח.

ב-15 בדצמבר 2021 החלה לרצות את עונש המאסר.

פאינה קירשנבאום הסדר טיעון בנימין נתניהו הפרקליטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד