כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לקראת עימות בקואליציה?

יאיר לפיד שוקל לתקוע את המהלך של שקד

שרת הפנים גיבשה נוהל זמני עד להעברת חוק האזרחות, והודיעה כי היא מקדמת שוב את חוק האזרחות: "לחוק יש רוב עצום של מעל 100 ח"כים, ואסור לתת לפוליטיקה לחבל בו פעם נוספת" | לפיד תדרך כי הוא שוקל להגיש ערר - מה שיתקע את המהלך של שקד

יאיר לפיד שוקל לתקוע את המהלך של שקד
יאיר לפיד בכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

כחצי שנה לאחר הפלת חוק האזרחות, שרת הפנים איילת שקד מקדמת העלאה מחדש של החוק - אך שר החוץ, יאיר לפיד, שוקל לסכל את המהלך.

שקד פרסמה אמש (שלישי) נוהל זמני לבדיקת בקשות לקבלת מעמד של פלסטינים תושבי יו"ש הנשואים לאזרחים או לתושבי קבע בישראל, עד העברת החוק.

במסגרת הנוהל הזמני יטופלו בקשות של פלסטינים תושבי יו"ש, והוא התקיים עד להעברה מחדש של חודש האזרחות, לפי הודעת שרת הפנים, עד סוף מושב החורף הקרוב.

"ביום ראשון, נצביע בממשלה על העררים שהוגשו על חוקי האזרחות ואח"כ נצביע עליהם בכנסת. לחוק יש רוב עצום של מעל 100 ח"כים, ואסור לתת לפוליטיקה לחבל בו פעם נוספת", צייצה שרת הפנים בטוויטר וציינה כי המהלך מתואם עם מזכיר הממשלה שלום שלמה.

אלא שכתבת 'חדשות 12' דפנה ליאל מדווחת כי לפיד שוקל בינתיים להגיש ערר, עד לישיבת הממשלה זאת אומרת שהוא שוקל לתקוע את המהלך של שקד. אם יחליט לעשות כן - המהלך עשוי להוביל לעימות קשה בקואליציה.

חוק האזרחות ערר יאיר לפיד איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד