י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
החרדים התמלאו שלג

לייקווד: העובד האנטישמי פוטר, החברה התנצלה

בשיחת ועידה עם מנהיגי הקהילה היהודית בבוקר יום שלישי, מנהלי חברת פינוי הפסולת התנצלו על התקרית המחליאה שאירעה בלייקווד שבניו ג'רזי בשבת האחרונה, ואישרו כי פיטרו את העובד המעורב 

לייקווד: העובד האנטישמי פוטר, החברה התנצלה

דוני קלרמן, עובד שכיר בחברת Waste Management, פרסם סרטון בפייסבוק שבו הוא מוריד בכוונה את מפלס השלג שלו כשהתקרב לשני חרדים שצעדו לבית הכנסת, מה שגרם להם להיות מוצפים בשלג.

במהלך שיחת ועידה בבוקר יום שלישי, מנהלי החברה אמרו לראשי הקהילה היהודית שהם מוטרדים מאוד לשמוע על הסיפור, ונקטו בפעולה מיידית כדי להשעות את קלרמן. כמו כן, ציינו כי הם עבדו בעבר בשיתוף פעולה עם הקהילה היהודית - כולל עזרה במציאת תפילין שנזרקו בטעות לפח - וימשיכו לעשות זאת. כך דווח אתר Yeshiva world news.

"ברגע שגילינו את זה, נקטנו פעולה. אנו מצטערים מאוד שהאירוע הזה התרחש ושהחברה היתה מעורבת בכל דרך שהיא", אמר סמנכ"ל החברה, "יש לנו כ-50,000 עובדים ואנחנו עושים בדיקות רקע לכולם, אבל זה לא תמיד חושף את האופי של כולם", המשיך. "העובד הזה עבד כאן כחודשיים, ולא היינו מודעים לכמה מההיבטים האפלים יותר של האופי שלו".

"השענו את העובד עד לחקירה, אבל מאז למדנו מספיק כדי לפטר את העובד הזה. הוא פוטר ביום שני אך החקירה נמשכת וייתכנו הליכים משפטיים".

בכירי החברה אמרו כי כחלק מהטיפול באירוע זה, הם יוסיפו תוכניות הכשרה נוספות לרגישות לעובדים שעובדים באזורים יהודיים חרדיים.

העסקנים בשיחה כללו את חבר ועדת לייקווד מאיר ליכטנשטיין, מנהל אגודת ישראל בניו ג'רזי הרב אבי שנאל, משה דוד נידרמן מסאטמר, הרב אלי טבק, הרב אלי ליברמן, מנהלת לענייני ממשל של בית מדרש גבוה בלייקווד גב' חני יעקובוביץ, איש הקשר עם הקהילה הרב אייב פרידמן, ואיש הקהילה היהודית האורתודוקסית עבור ארגון נגד אנטישמיות (ADL) הרב ישראל קאהן.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', שני גברים תיעדו את עצמם משליכים כדורי שלג לעבר שני חרדים חסרי אונים בשבת האחרונה. בתיעוד נראה הנהג מנמיך את החלק שגורף את השלג במשאית שלו כשהם מתקרבים לשני גברים חרדים, שצעדו לבית הכנסת במהלך סופת השלגים בשבת בבוקר, המחרשה המונמכת גרמה לשפיכת כמויות אדירות של שלג וקרח על שני החרדים, מה שגרם לנהג ולנוסע לצידו לפרוץ בצחוק.

הסרטון פורסם על ידי השניים, אחד בשם דוני קלרמן, השני ברנדון אפס, בפייסבוק. השניים עבדו בחברה העוסקת באיסוף אשפה, פינוי שלג ושירותים ציבוריים נוספים.

אנטישמי משאית זבל לייקווד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד