כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ביטול הקומה הכשרה

הרפורמים בירכו את הנדל ודרשו: לבטל חסימת קווי תועבה

אחרי שהודיע על המהלך שמשמעותו ביטול הקומה הכשרה, יצאו הרפורמים בהודעת ברכה לשר התקשורת יועז הנדל וציינו כי המהלך יצא לפועל בעקבות עתירה שהגישו לבג"ץ. הרפורמים מוסיפים כעת לדרוש את ביטול חסימת קווי התועבה והשחץ בקומה הכשרה

הרפורמים בירכו את הנדל ודרשו: לבטל חסימת קווי תועבה
יועז הנדל צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

אחרי ההחלטה במשרד התקשורת לדחות את ההתערבות בקומה הכשרה בנושא חסימות קווי התוכן שאינם ראויים, הודיע הבוקר (רביעי) שר התקשורת יועז הנדל על ביטול הקומה הכשרה. מיד עם הודעתו, יצאו הרפורמים בתרועת ניצחון והודיעו כי יוזמה זו של השר היא תוצאה ישירה של עתירה שהגישו לבג"ץ.

בהודעה שיצאה מטעם עו"ד אורלי ארז-לחובסקי, מנהלת המרכז הרפורמי לדת ומדינה, נכתב: "אנו מברכות על כך שבעקבות העתירה שהגשנו ביוני השנה, הודיע שר התקשורת על שורת מהלכים שמטרתם - הגברת התחרות בשוק הקווים הכשרים וביטול איסור הניידות באופן שימנע את התיוג של אדם כחרדי על סמך מספר הטלפון שלו".

בהודעה קבלו הרפורמים על דחיית ביטול חסימות קווי התוכן לקומה הכשרה, וכתבו כי "יש לוודא גם שתיפסק פעולתה השרירותית והבריונית של ועדת הרבנים בחסימת שיחות מהקווים הכשרים כולל חסימת שיחות לארגוני שחץ ותועבה (השמות הרלוונטיים הוסרו ע"י מערכת בחדרי חרדים. מ.ו)".

עוד כתבו הרפורמים כי ביוני 2021 עתרו ארגוני התועבה (השמות הרלוונטיים הוסרו. מ.ו.) המרכז הרפורמי לדת ומדינה לבג"צ נגד משרד התקשורת, "ועדת הרבנים לענייני תקשורת" וחברות התקשורת - בדרישה לאכוף את הוראות הדין החלות על חברות הסלולר ולאסדר את שוק הקווים הכשרים. הדרישה לבג"צ הייתה לבטל את חסימת קווי התועבה בטלפונים כשרים כמו גם קווים אחרים הנחסמים, וכן לבטל את איסור הניידות.

הקומה הכשרה רפורמים יועז הנדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד