כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"הצלתי את הכלכלה"

לפיד נגד דרעי: לא סביר שיכניסו אותו למליאה

לפיד התייחס בריאיון לניסיון של דרעי לחזור לכנסת דרך תפקיד פרלמנטרי ואמרי כי "לא נראה לי סביר שיכניסו למליאה ח"כ לשעבר בתואנות שהוא עכשיו עוזר פרלמנטרי" | על יוקר המחייה: 

לפיד נגד דרעי: לא סביר שיכניסו אותו למליאה
יאיר לפיד צילום: Oliver Fitoussi/Flash90

בריאיון לברק רביד וטל שלו באתר 'וואלה', התייחס שר האוצר לביקורת על יוקר המחייה וטען כי הוא הציל את הכלכלה הישראלית בעבר, ויעשה זאת גם כעת. לפיד הגיב להתפטרותו של דרעי בעקבות הסדר הטיעון ולניסיונו לשוב למליאה בתפקיד פרלמנטרי, ואמר כי שר האוצר אביגדור ליברמן התבקש לטפל במחירי הדלק.

לפיד אמר כי הוא "בקשר מתמיד עם שר האוצר, ואנחנו עובדים בזה כל הזמן. לא יהיה לי, לצערי, משפט אחד שאני אנופף בו וכולם יירגעו, זו עבודה ממושכת וסיזיפית. אבל אני יכול להגיד על עצמי ב-2014-2013 הצלתי את הכלכלה הישראלית משקיעה בבור, אנחנו נעשה את זה גם במקרה זה".

"החשמל עלה ב-5.7% כשאתה מסתכל על זה הקורונה היא חלק מזה, רואים מה קורה באירופה עם מחירי הגז. בבריטניה ההתייקרות 34% בשבדיה 35%, זה לא מצדיק. שרת האנרגיה דיברה אתמול עם שר האוצר, ואמרה לו - צריך להוריד, אבל זה לא קורה ביום", סיפר לפיד.

לפיד התייחס להתפטרות יו"ר ש"ס אריה דרעי מהכנסת ואמר: "הוא התפטר כי הוא הורשע בעבירה לא בפעם הראשונה. אין לי עניין לריב איתו או עם ש"ס, יו"ר הכנסת פועל לפי חוקי הכנסת. לא נראה לי סביר שיכניסו למליאה ח"כ לשעבר בתואנות שהוא עכשיו עוזר פרלמנטרי, אני מניח שאלה השיקולים של יו"ר הכנסת".

שר החוץ בראיון ל'וואלה' התייחס למקרי האלימות מצד יהודים ביהודה ושומרון ואמר כי "אלה לא מתנחלים אלימים, אלה פושעים וצריך להתייחס אליהם כאל פושעים ולזרוק אותם לכלא. צריך גוף משימה יותר אפקטיבי. אין שם ארגון, יש פושעים מסתובבים. אם מישהו זורק אבנים צריך לטפל בו".

יאיר לפיד אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד