כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חדרה לשטח אסור

תרנגולת הסתננה לפנטגון: "מרגלת שנשלחה לגנוב סודות?"

תרנגולת שנכנסה לאזור אסור בבניין הפנטגון בארה"ב נלכדה ונשלחה לארגון שמטפל בבעלי חיים. כלי התקשורת לגלגו: "היא הייתה מרגלת שנשלחה לכאן לגנוב סודות מדינה?"

תרנגולת הסתננה לפנטגון: "מרגלת שנשלחה לגנוב סודות?"
התרנגולת צופה בתוכנית צילום: צילום מסך

ביום שני האחרון נלכדה תרנגולת שחיפשה דרך להיכנס לפנטגון. פקחים של מנהל רווחה של בעלי חיים בארלינגטון, הוזעקו למקום לאחר שהתרנגולת התעופפה לעבר אחד הבניינים המאובטחים ביותר עלי אדמות. לאחר שלכדה, אחת החיילות במקום הביאה אותה בשלום למקלט לבעלי חיים, שם היא תשהה עד שימצא עבורה בית חדש. כך פרסמה האגודה לרווחת בעלי חיים בפייסבוק.

כלי תקשורת בארה"ב לגלגלו על הפנטגון ותהו, "האם היא פשוט נאבדה, או ניסתה להגיע לצד השני של הרחוב? או שהיא הייתה מרגלת שנשלחה לכאן לגנוב סודות מדינה? עד כה המקור שלה סגור".

התרנגולת טופלה על ידי ארגון Animal Welfare League of Arlington שפרסם כי התרנגולת קיבלה את השם 'הני פני', והפכה למפורסמת רשמית בתוכנית הלילה בכיכובו של ג'ימי פאלון בארה"ב, מנחה טלוויזיה מפורסם.

"התרנגולת נעצרה תחילה על ידי אחד מעובדי הארגון. אסור לנו לחשוף היכן בדיוק היא נמצאה", אמרה צ'לסי ג'ונס, דוברת הארגון. "אנחנו יכולים רק לומר שזה היה במחסום ביטחוני". עדיין לא ברור מהיכן וכיצד הגיעה התרנגולת לפנטגון. עוד מסרה ג'ונס כי התרנגולת אומצה לבסוף על ידי איש צוות שברשותו חווה קטנה במערב וירג'יניה.

תרנגול הסתננות ריגול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד