כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מחוץ לבית האם

"אוהבים נשמות": נחטף והוכה בגלל חוב של 10,000 ש"ח

לבית משפט המחוזי מרכז הוגשו כתבי אישום נגד ארבעה תושבי כפר יונה, בגין ניסיון חטיפה, סחיטה באיומים, חבלה חמורה ועוד. זאת לאחר, שהכו וניסו לחטוף את המתלונן בגין חוב של 10,000 ש"ח

"אוהבים נשמות": נחטף והוכה בגלל חוב של 10,000 ש"ח
תרגיל חטיפה. אילוסטרציה צילום: בן-איש רביבו, דובר צה"ל

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום לבית משפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד יוסף עזר (28), אחיו יצחק עזר (22) ומקורביהם ניסים דואני (24) ועדי סיביה (27) תושבי כפר יונה, בגין ניסיון חטיפה, סחיטה באיומים, חבלה חמורה ועוד. זאת לאחר, שהכו וניסו לחטוף את המתלונן בגין חוב של 10,000 ש"ח.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד לוי יעל עולה כי במהלך 2020 לווה המתלונן מיוסף עזר 10,000 ש"ח. במהלך החודשים שחלפו ממתן ההלוואה, השיב המתלונן את ההלוואה במועדים במשתים. בחודשים שקדמו לאירוע המתלונן לא נענה לפניותיו של יוסף עזר להעביר לו כסף ובעקבות זאת החליט יוסף עזר לקנוס את המתלונן ב 100 אלף ש"ח.

לאור האמור לפני מספר שבועות בשעת צוהריים, תקפו המשיבים את המתלונן מחוץ לבית אימו. בעודו נאבק גררו הנאשמים את המתלונן לרכב שהיה באזור תוך שהם דורשים ממנו שישלם את סכום קנס, מכים אותו באגרופים ובבעיטות ודואני אף מצמיד לגופו סכין.

לאחר תחילת הנסיעה הצליח המתלונן לחמוק מהרכב. בתגובה הנאשמים יצאו מן הרכב, הכו אותו בפניו, וגררו אותו חזרה לתוך הרכב תוך שהם מאיימים עליו שיכלאו אותו עד אשר יחזיר את סכום הקנס. לאחר מאבק הצליח המתלונן לחמוק מהרכב בשנית אז יצאו הנאשמים והחלו להכותו בין היתר באמצעות פטיש שהיה ברשותו של סיביה. אז גררו הנאשמים את המתלונן לאזור צדי, שם איימו עליו כי לא ישחררוהו עד אשר ישלם את הקנס. כשעברה ניידת במקום, הצליח המתלונן להימלט לביתו.

לאורך האירוע איימו הנאשמים על המתלונן כי יפגעו בו ובבני משפחתו בין היתר באומרם כי הם "אוהבים נשמות", "היום אתה מת", "אני מוציא לך את הבטן עם המעיים", יצחק עזר אף איים על המתלונן כי ייקח את נשמת בנו "כמו שלקח את הנשמה של אפי".

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד לוי כי: "מסוכנותם הרבה של המשיבים נלמדת לא רק מטיב בעבירות, המקימות כאמור יסוד סביר לחשש כי יסכנו את בטחון הציבור והמתלונן, אלא גם נוכח נסיבות ביצוען, בדגש על ביצוען לאור יום, לעיני עוברי אורח, תוך חבירתם יחדיו והשימוש באלימות קשה אף באמצעות נשק קר."

כתב אישום הלוואה איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד