י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ימונה נציג באבו דאבי

המפכ"ל שבתאי באיחוד האמירויות: "לשפר את שיתוף הפעולה"

שבתאי נחת היום לביקור ראשון מפכ"ל משטרת ישראל באיחוד האמירויות | המפכ"ל החליט: ימונה נציג משטרת ישראל באיחוד האמירויות והוא עתיד לשבת בשגרירות ישראל באבו דאבי

המפכ"ל שבתאי באיחוד האמירויות: "לשפר את שיתוף הפעולה"
המפכ"ל מתקבל באיחוד האמירויות צילום: דוברות המשטרה

המפכ"ל, רנ"צ קובי שבתאי, נחת היום (ראשון) באבו דאבי לביקור ראשון והיסטורי של מפכ"ל משטרת ישראל באיחוד האמירויות. כך הותר לפרסום. בביקורו ייפגש המפכ"ל שבתאי עם בכירים במשרד הפנים של איחוד האמירויות, מפכ"ל אבו דאבי, מפכ"ל דובאי ובכירים נוספים.

הביקור שתואם על ידי היחידה לקשרי חוץ של משטרת ישראל, ימשך מספר ימים ומטרותיו הן כינון מערכת יחסים מקצועית בין המשטרות, פתיחת ערוץ רשמי של שיח על אתגרי הפשיעה בשתי המדינות ומיסוד שיתוף הפעולה של הדרגים המקצועיים במשטרה.

במסגרת חיזוק מערכת היחסים בין המדינות החליט המפכ"ל, רב ניצב שבתאי למנות נציג משטרת ישראל באיחוד האמירויות והוא עתיד לשבת בשגרירות ישראל באבו דאבי ובמסגרת תפקידו ירכז את פעילות המשטרה באמירויות, באפריקה ובמזרח התיכון.

"המטרה לקיים מערכת יחסים תקינה עם החלפת ידע ושיתופי פעולה בנושאים שמעסיקים את שני הצדדים", אמר המפכ"ל עם נחיתתו. "בעיקר היום עם כמות התיירים הישראלים שמגיעים לאמירויות ותושבי האמירויות שמגיעים לארץ. בימים הקרובים אפגוש בכירים בממשל מתוך כוונה לשפר את שיתופי הפעולה".

קובי שבתאי מפכ"ל המשטרה אבו דאבי איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד