כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המחלה נעלמה

הגוי מספר: הנחתי קוויטל אצל ר' ישעיה'לה • צפו

גוי שעובד בהכנסת אורחים בקרעסטיר ליד ציונו של רבי ישעיה'לה מספר בסרטון וידאו על מופת עצום שאירע לו בעקבות קוויטל שהניח בציונו של הצדיק, לאחר שאשתו חלתה ל"ע במחלה. מי יעץ לו לבקש? מה קרה בסוף? ואיך קרא לבנו?

הגוי מספר: הנחתי קוויטל אצל ר' ישעיה'לה • צפו
קריסטיאן הגוי בקרעסטיר צילום: באדיבות המצלם

קריסטיאן הגוי האחראי על כל הלוגיסטיקה בהכנסת אורחים 'רבי ישעיה גאסט הויז', ליד ציונו של הרבי הקדוש ר' ישעיה'לה מקרעסטיר זי"ע בהונגריה מספר בסרטון וידאו, סיפור מופת שאירע לו בזכות קוויטל שהניח בציון הקדוש. 

בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מספר קריסטיאן: "הסיפור קרה לפני שנתיים לאשתי גילו את המחלה, ולקחו אותה לבית חולים, היא הייתה בבית חולים, חזרה הביתה, ואז הרופא אמר שהיא תחזור ביום שני לעשות ניתוח. אני הגעתי לעבוד כאן אצל הרב פרידלנדר בהכנסת אורחים, ואמרתי לו שאני צריך ללכת להיות עם אשתי בבית חולים אז אני לא אוכל להגיע מחר לעבודה".

"הוא שאל אותי מה קרה אז אמרתי לו שמצאו אצל אשתי את המחלה וצריך לעשות ניתוח. אז הוא אמר לי לך לציון תתפלל, אמרתי לו אבל אני לא יהודי, אז הוא אמר לי מה זה משנה, ר' ישעיה עוזר לכולם".

"הגעתי לציון כתבתי קוויטל הדלקתי גם נרות והתפללתי, וביקשתי רפואה שלמה, יום למחרת אשתי חזרה לבית החולים, שם היא עשתה בדיקה כדי להתכונן לניתוח, הרופא אומר אני לא מצליח להבין מה אני רואה פה, משהו פה לא מסתדר לי, זה נהיה יותר קטן, אז הוא המליץ לא לעשות את הניתוח אז הלכתי הביתה, חזרתי אחרי כמה חודשים לבדיקה והיא התרפאה לגמרי".

לבסוף הוא מספר כי "לפני חצי שנה נולד לנו תינוק חדש. ונתתי לו את השם 'נתן' כהודיה לה' שנתן לי ילד, ברוך השם הוא בריא, כולם בריאים בזכות ר' ישעיה בן ר' משה". 

קרעסטיר רבי ישעילה מקרעסטיר גוי קוויטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד