כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בבניין רב דיירים

בני ברק: אש פרצה בדירה, בן 30 נפצע קשה

כוחות ההצלה שהוזעקו לדירה שעלתה בלהבות, מצאו את אחד הדיירים, גבר כבן 30, כשהוא פצוע באורח קשה | הוא פונה לבית החולים עם כוויות בדרגה ג' בכל חלקי גופו | בשכונת קרית הרצוג הוצת מקלט בבניין מגורים, בפעם השניה בתוך יממה

בני ברק: אש פרצה בדירה, בן 30 נפצע קשה
הזירה בבני ברק צילום: ארגון הצלה

גבר כבן 30 נפצע הלילה באורח קשה בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. האש התלקחה בבית בקומה הראשונה בבניין בן 8 קומות. חוקרי דליקות של כבאות והצלה פתחו בחקירת הנסיבות.

ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר, גבר כבן 30 במצב קשה, עם כוויות בדרגה ג' בכל חלקי הגוף.

צוותי הכיבוי במקום\\צילום: 'בחדרי חרדים'

מתנדבי ארגון הצלה יואל שכטר וחיים קלפהולץ סיפרו: "כשהגענו למקום הבחנו בשריפה פעילה בדירת מגורים. לוחמי האש פרצו לדירה הבוערת וחילצו אלינו גבר כבן 30 כשהוא בהכרה ועם כוויות בכל גופו. יחד עם הפראמדיקים הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני, ולאחר מכן הוא פונה כשהוא במצב קשה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שיבא בתל השומר."

מוקדם יותר אתמול פרצה שריפה במקלט של בניין מגורים ברחוב נויפלד בשכונת קרית הרצוג בעיר, בפעם השנייה בתוך יממה. לפי הערכה המקלט הוצת על רקע פלילי. כוחות גדולים של מרחב דן יחד עם חוקרי זיהוי פלילי וחוקר דליקות הוזעקו לזירה. אחד השכנים אמר: "האסון מעבר לפינה. מרגישים לא בטוחים"

הצתה פצוע קשה פגיעת כוויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד