כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"הרגשתי שאני עומד להתעלף"

העיתונאי שקרס בשידור חי חוזר לרגעים הקשים באולפן

לאחר שפונה אתמול לבית החולים באמצע שידור חי, העיתונאי והמגיש אלמוג בוקר עדכן על מצבו וסיפר מה קרה לו באותם רגעים שבגללם היה צריך להתפנות: "הכאב היה בלתי נסבל, עד כדי בכי. לא משהו שהרגשתי בעבר. כואב ומפחיד"

העיתונאי שקרס בשידור חי חוזר לרגעים הקשים באולפן
אלמוג בוקר צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

אלמוג בוקר, מגיש ועיתונאי ב"חדשות 13", סיפר הבוקר (שני) מה קרה לו אתמול באמצע השידור החי, שבעקבות כך הוא פונה לבית החולים ועדכן על מצבו הבריאותי.

בוקר פתח מהסוף, בפוסט שהעלה לפייסבוק, ועדכן כי "אני בבית ומרגיש הרבה יותר טוב. תודה רבה לכולם על האהבה והדאגה". לאחר מכן סיפר מה שאירע: "כמה דקות לפני שידור התוכנית שלי בשעה 15:00 התחלתי להרגיש כאבי בטן חזקים, אבל חשבתי שזה עניין של כמה דקות ויעבור".

"נכנסתי לאולפן ומרגע שהתחיל השידור, הכאב התעצם. ניסיתי למשוך במשך 20 דקות ונעזרתי גם במתן חודורוב וליאור ורוצלבסקי ששאלו את השאלות במקומי, אבל בשלב מסויים הרגשתי שאני עומד להתעלף מכאב וכשיצאנו לחצי דקה של הפסקת פרסומות פשוט יצאתי מהאולפן".

הוא סיפר: "הכאב היה בלתי נסבל, עד כדי בכי. לא משהו שהרגשתי בעבר. כואב ומפחיד. במערכת הזמינו את מגן דוד אדום, שהגיעו מהר מאוד והצוות פינה אותי באמבולנס. כמה שעות לאחר מכן, כבר הרגשתי הרבה יותר טוב".

"אז מה זה היה? הרופאים מעריכים מהבדיקות שזה אבן בכליות שירדה בשתן. ועוד איזה משהו שיצריך בהמשך ניתוחון", סיים והודה לצוות הרפואי.

בוקר שידור חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד