כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"היסוד של קיומנו"

נתניהו השתתף: כנס בכנסת ל"זהות היהודית"

השדולה למען הזהות היהודית של האופוזיציה, שהוקמה בעקבות התוכניות בענייני דת-ומדינה, התכנסה היום בפעם הראשונה בכנסת. יו"ר השדולה: "נילחם נגד כל הרפורמות הללו" | נתניהו השתתף גם הוא ואמר: "אנחנו מחוברים לארץ הזאת ולאמונה שלנו"

נתניהו השתתף: כנס בכנסת ל"זהות היהודית"
השדולה למען הזהות היהודית צילום: באדיבות המצלם

בהשתתפות חברי האופוזיציה וארגונים אזרחיים, התכנסה היום (שני) בכנסת השדולה למען "הזהות היהודית" נגד הרפורמות בענייני דת-ומדינה של הממשלה.

בדיון השתתפו ראשי וח"כים מהסיעות באופוזיציה וארגונים אזרחיים, רובם חרד"לים, שתקפו את הרפורמות והמהלכים שהממשלה מעבירה ומנסה לקדם. עוד מי שהשתתף בדיון הוא נתניהו, ששיבח את יו"ר השדולה, חה"כ אבי מעוז.

"אני רוצה להודות על השדולה ועל המאמץ רב השנים. אני ואבי מכירים עשרות שנים ועבדנו ביחד למען אחינו מברית המועצות", אמר רה"מ לשעבר. "אנחנו מחוברים לארץ הזאת, לאמונה שלנו, ללאום שלנו. אנחנו לא יכולים להיות בלי השורשים שלנו. אבל היסוד של קיומנו".

חה"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת 'נעם', הוסיף ואמר: "המטרה הבאה שלהם היא למחוק את הזהות היהודית של המדינה. אנחנו נילחם נגד כל הרפורמות הללו, שפוגעות ברבנות הראשית ומטשטשות את הזהות שלנו".

"חיזוק ושימור הזהות היהודית של המדינה מתבטא גם בשמירה על הכותל, מקום קודשנו. היחס למסתננים גם הוא קשור לזהות היהודית של המדינה, וזה מה שנעשה במסגרת השדולה", הוסיף.

בנימין נתניהו רפורמות אבי מעוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד