י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"הרסתם את כל ההישגים"

בנט עקץ את 'הליכוד'; נתניהו השיב במתקפה

בדיון 40 חתימות שיזמה האופוזיציה בנושא "אובדן השליטה של המגיפה", הגיב ראש הממשלה למתקפות ועקץ את חברי הליכוד: "שכואב לכם שלא ריסקנו את הכלכלה עוד פעמיים, אחרי 3 התרסקויות" | נתניהו השיב לו והתייחס לסערת פאגסוס: "זהו יום שחור למדינת ישראל"

בנט עקץ את 'הליכוד'; נתניהו השיב במתקפה
נתניהו תוקף את הממשלה במליאה צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'/דני שם טוב

בכנסת קיימו היום (שני) דיון 40 חתימות בנושא הטיפול במגפת הקורונה של הממשלה והעומד בראשה, ובה השתתף ראש הממשלה נפתלי בנט וראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

בנט עלה לנאום, ותוך קריאות הביניים של חברי האופוזיציה, שחלקם אף הוצאו מהמליאה, השיב לטענות על ניהול כושל שלו במגפת הקורונה. הוא אמר, "אני רוצה לחזור על המדיניות שלנו בקורונה. היא שונה ממש שהיה בממשלה הקודמת: כלכלה פתוחה - ונלחמים במגפה".

"אנחנו לא נוקטים בגישה קשה ולא חושבים שהקורונה זה סוף העולם. הדבר הכי קל בשבילי זה ללחוץ על כפתור הסר, לשפוך 60 מיליארד שקלים, וזה קל כי אף אחד לא יבוא בטענות".

הוא פנה לחברי הליכוד ועקץ אותם: "אני יודע שכואב לכם שלא ריסקנו את הכלכלה עוד פעמיים, אחרי 3 התרסקויות. אני רוצה לספר לכם ראיתי אתמול את הנתונים של 5 הגלים והשימוש בכרטיסי אשראי, במסעדות. יש אנשים שלא רוצים להגיע לגל של צרות בגלל הפאניקה שאתם משרים".

מיד אחריו עלה לנאום ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שהשיב לעקיצה של בנט אך התייחס קודם לפרשת פגאסוס: "זהו יום שחור למדינת ישראל. מבלי להתייחס לעניין שלי, שיש לו כמובן השלכות רחבות, אני חושב שהעניין הזה נוגע לכלל אזרחי המדינה, לא ימין ולא שמאל - כולם".

"אסור לעבור על כך לסדר היום. יש רק דרך אחת לטפל בזה, לא בתמרונים ותמרוצים. הדרך לעשות זאת באמצעות חקירה עצמאית חזקה ובלתי תלויה שתהיה מקובלת על 2 צדי הבית הזה, לא רק על הממשלה".

עוד הוא הגיב לבנט: "נפתלי שאל מה כואב לנו. אני אגיד לך: כואב לנו שבתוך חודשים ספורים אתה והממשלה הכושלת שלך הרסתם את כל ההישגים שהבאנו למדינת ישראל. לפני 8 חודשים העברנו לכם את המדינה הראשונה בעולם שיצאה מהקורונה, היו כמעט 0 חולים, 0 נדבקים, 0 מתים והיום, הספרון החדש של בנט הוא 'איך להיכנע למגפה'".

"בעזרת השם נצא מהגל הזה, כל העולם ייצא מהגל הזה. כשזה יקרה - זה יקרה למרות בנט ולא בזכות בנט. אינכם יכולים לדאוג לאזרחי ישראל, אינכם יכולים להבטיח את עתידה וביטחונה של מדינת ישראל", סיכם נתניהו.

נפתלי בנט בנימין נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד