כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בית ספר לעסקים

"הפסדתי הון על טעויות בבית הספר של החיים"

למכור בלי להיות "מאכער", להרוויח יותר בלי לעבוד קשה יותר ולהפוך את העסק שלך למגנט עבור המשקיעים. כנס מצפן לעסקים נפתח אמש, עם מיטב הראיונות וההרצאות • הרשמה חינם

"הפסדתי הון על טעויות בבית הספר של החיים"
יקי רייסנר צילום: יח"צ

המורה הטוב ביותר, כך אומרים, הוא הכישלון. אפילו בלימוד תורה, אנחנו יודעים ש"אין אדם עומד על דברי תורה אלא אם כן נכשל בהם". בעסקים הכלל הזה נכון עוד יותר, מעיד יקי רייסנר, מנכ"ל ובעלים של חברת הנדל"ן רייסדור: "שכר הלימוד ששילמתי בבית הספר של החיים, על טעויות שונות בעסק, הגיע לסכומים גבוהים במיוחד…".

אז מה עושים? איך מפתחים את העסק בלי ליפול לבורות עמוקים, ומביאים הביתה רווח אמיתי בלי לשרוף שעות על עבודה מיותרת?

בימים אלו מפיקה צפנת כנס ייחודי עבור בעלי עסקים שרוצים ללמוד ולהתקדם, ולא להישאר במקום, נפתח כנס ענק של יזמים, משווקים, מאמנים ובעלי עסק. הכנס נועד לתת להם תוכן איכותי של עשרות מרצים מתחומים שונים בעסקים, שכל אחד מהם ייתן את מיטב הידע שלו על ניהול עסק, שיווק, תזרים, מכירות ועוד מגוון נושאים שחשובים לכל בעל עסק, חברה או עמותה. כל אחד מהם ייתן את הזווית הייחודית שלו, וילמד מה הופך עסק טוב - לעסק מצוין.

לחצו כאן למעבר לכנס>>>

'צפנת' היא חברה לייעוץ עסקי בראשות יהושע הס, יועץ עסקי עם רזומה ומוניטין של למעלה מעשור. החברה נותנת ייעוץ למגוון עסקים, מעסקים קטנים של אדם אחד, ועד לחברות גדולות עם עשרות עובדים ויותר.

הבשורה שצפנת מביאה לעולם הייעוץ העסקי, היא גישה פרקטית ועניינית לקידום העסק, עם דגש על יחסי אנוש בריאים עם לקוחות, קולגות ועובדים. בנוסף ניתן דגש על משימות שניתנות לביצוע בקלות, התאמה לבעל העסק ופתרונות ריאליים של צוות יועצים שכל אחד תורם מניסיונו. בגישה הזו מגיעים הלקוחות ליעדים שהציבו לעצמם ומעבר לכך.

הכנס מתקיים השבוע, בימים שני-שלישי, ו'-ז' אדר א' (7-8 בפברואר). השידורים יתקיימו לאורך כל היום, מהשעה 9:30 ועד 11 בלילה, עם הפסקות. מעל 3,500 אנשים כבר נרשמו לכנס, זה הזמן להצטרף ולהנות מההרצאות שעדיין לא עלו, הנה הלינק >>>

אנשי עסקים מאכער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד